۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۲۳۷۹
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری :

صدا و سیمای مرکز چهارمحال وبختیاری عنوان برترین برترین‌ها را کسب کرد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: صدا و سیمای مرکز چهارمحال وبختیاری با کسب شش نشان هدهد عنوان برترین برترین‌ها را در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها کسب کرد.
صدا و سیمای مرکز چهارمحال وبختیاری عنوان برترین برترین‌ها را کسب کرد
مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه جشنواره ها بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای استان‌ها است، افزود: در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها، مرکز چهارمحال و بختیاری با ۶ نشان هدهد به عنوان برترین برترین‌ها در بین مراکز صدا و سیمای کشور معرفی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در بخش پژوهش، در ارزیابی عملکرد مرکز در سال‌های ۹۳ و ۹۴ و عملکرد مرکز به خاطر برتری در تعداد آثار ارسالی، پژوهش‌های راه یافته به مرحله نهایی و پژوهش‌های منجر به تولید نشان هدهد این جشنواره را کسب کرد.

عظیمی خاطرنشان کرد: در جمع‌بندی نتایج عملکرد در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در حوزه‌های مختلف صدا و سیما و عمل به تعهدات تولید با توجه به ویژگی‌های بومی منطقه‌ای در آثار تولیدی تندیس برترین مرکز صدا وسیما به مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اهداء شد.

وی تصریح کرد: در بخش معاونت خبر، سمیه نجفیان خبرنگار برتر کشور با تهیه مستند «آوای دستان» نخستین نشان هدهد نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما را دریافت کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر آثار برتر در این جشنواره بیان کرد: مهدی نادریان با تهیه گزارش گذرگاه‌های برفی برگزیده، در بخش مجموعه خبری رادیو به سردبیری صدیقه یوسفی این بخش به عنوان مجموعه برتر و همچنین از معاونت خبر نیز در ۴ حوزه گزارش‌های خبری تقدیر شد.

عظیمی با بیان اینکه بخش سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در بخش برنامه ترکیبی با عنوان «چو خط» به تهیه‌کنندگی جهانبخش زمانی نشان هدهد دریافت کرد، گفت: بَر بام افتخار به تهیه‌کنندگی بیژن علی بابایی ویژه انتخابات و علی کریم‌زاده در بخش بهترین تدوین برای «برنامه سفر به شهرستان‌ها، برگزیده این جشنواره شدند.

وی با بیان اینکه گزارشگر و مجری خانم شب‌های بام ایران و تیتراژ برنامه چوخط شایسته تقدیر شدند، خاطرنشان کرد: همچنین از معاونت سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به خاطر تهیه و تولید برنامه‌های ترکیبی تقدیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زهرا اردستانی نشان هدهد را برای تهیه‌کنندگی برنامه رادیویی گنجینه فرهنگ دریافت کرد، تصریح کرد: در بخش برنامه‌های ترکیبی ساده، زهرا اردستانی و داریوش یوسف‌زاده به عنوان نویسنده و گزارشگر برنامه گنجینه فرهنگ، کبری حیدری به عنوان برترین نویسنده در برنامه عصرگاهی موج زنده‌رود، رضا حیدری صدابردار نمایش شولیز، بهاره غریبی بازیگر نمایش شولیز و فاطمه رفیعی افکتور نمایش پری صنم نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

عظیمی افزود: در این جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما نیز به خاطر پژوهش منجر به تولید باعنوان «روستاهای هدف گردشگری» نشان هدهد را به آقای لطیف رئیسی اهداء کرد.

وی با بیان اینکه حمید محمدی در بخش پژوهش پیامدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در بخش راهبردی مقام سوم را کسب کرد، خاطرنشان کرد: در بخش موسیقی مرکز موسیقی استان به عنوان مرکز برتر و شکوفای جشنواره شناخته و قطعه قصه عاشقان نیز به خوانندگی و آهنگسازی رضا صالحی برگزیده شد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۶:۰۰

6 Jan 2020