۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۷۸۸۹
مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری:

6 کشته و زخمی در تصادف محور فرخشهر/ آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در نوروز

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در تصادف محور فرخشهر دو نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر نیز به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فرخشهر بستری شدند.
6 کشته و زخمی در تصادف محور فرخشهر/ آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای  چهارمحال و بختیاری در نوروز
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن ابراهیمی مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دیشب در تماسی که با مرکز اورژانس شهرکرد گرفته شد، گزارشی از  وقوع حادثه و برخورد دو خودرو در محور فرخشهر اعلام شد.

وی تصریح کرد: بعد از اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری تکنسین‌های این مرکز به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام  شدند اما متاسفانه در این تصادف دو نفر جان خود را از دست دادند.

ابراهیمی با اشاره به زخمی شدن چهار نفر دیگر در این حادثه بیان داشت: مصدومان این حادثه به بیمارستان فرخشهر منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جزئیات این حادثه هنوز اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی بسیار مهم و ضروری است  و رانندگان با رعایت این نکات جان خود و سایر رانندگان را حفظ می‌کنند.

ابراهیمی  بستن کمربند ایمنی، رعایت حق تقدم، رعایت فاصله ایمنی با خودروهای جلو، عدم استفاده از گوشی همراه و عدم سبقت غیرمجاز را از نکات بسیار مهم برای ایمنی در رانندگی برشمرد و گفت: رانندگان با رعایت این قوانین در راستای کاهش تصادفات می‌توانند بسیار موثر باشند.

وی به آغاز مسافرت‌های نوروزی اشاره و اضافه کرد: امیدواریم شهروندان و مسافران با توجه به نکات ایمنی سفر خوشی را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند چون  عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی خطرات جبران‌‌ناپذیری هم برای خود این افراد و هم برای سایر رانندگان به همراه دارد.

وی از استقرار پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای در محورهای پرتردد چهارمحال و بختیاری خبر داد ادامه داد: در راستای تامین سلامت و امنیت مسافران و شهروندان پایگاه‌های اورژانس جاده‌ایی درمحورهای این استان به حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۵۳

26 Dec 2019