۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۲۴۱۸۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری در آستانه تبدیل شدن به قطب صنعتی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دو سال اخیر پروژه های متعدد صنعتی، کشاورزی و ... در چهار محال و بختیاری افتتاح شد که استان را تبدیل به یک کارگاه بزرگ کرده است .
چهارمحال و بختیاری در آستانه تبدیل شدن به قطب صنعتی
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی اظهار داشت: متاسفانه در مسئله آب این استان همچنان بی‌قانونی می‌شود، و لازم است رسیدگی بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

وی تعامل و همراهی مسئولان استان و اقشار مختلف مردم با یکدیگر را امری بسیار خوب دانست و گفت: با همکاری و هم دلی بین مسئولین و مردم می شود هرچه سریعتر به اهداف که همان توسعه استان است رسید.

سلیمانی با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس اظهار داشت: چنانچه وزیر کشور انتخابات را در شهرستان های لردگان، فارسان، کیار و کوهرنگ به صورت رایانه ای برگزار کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه ،مسئله آب و بی قانونی استان های هم جوار یک معضل شده بیان داشت: متاسفانه در مسئله آب استان چهارمحال و بختیاری همچنان بی‌قانونی می‌شود که از وزیر کشور درخواست داریم با توجه به اینکه استانداران زیر نظر وزارت کشور هستند جلسه‌ای با حضور استاندار اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار و راه حل قانونی، کارشناسی و منطقی برای حل مشکلات آب ارائه شود.

وی همچنین بر بیان نقاط ضعف و قوت اقدامات دولت توسط مسئولان و نمایندگان تاکید کرد و افزود: همان گونه که نمایندگان نقاط ضعف را بیان می‌کنند انتظار است که نقاط قوت اقدامات انجام شده را نیز بیان کنند چرا که در طول دو سال گذشته کارهای بسیار انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به رشد ۱۵۰ درصدی ایجاد کار و اشتغال نسبت به دو سال قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم اشاره و بیان داشت : طی دو سال گذشته ۵۲۸ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد و برای بیش از دو هزار نفر نیز در استان اشتغال ایجاد شد.

سلیمانی ، با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری طی دو سال گذشته به کارگاه بزرگ عمرانی و تولیدی تبدیل شد گفت: در زمینه گاز رسانی، کشاورزی و عمران و جاده در استان انقلاب عظیمی ایجاد شده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۴:۴۶

15 Feb 2020