۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۶۱۵۹
کارگران شهرداري شهر کاج:

7 ماهه که حقوق نگرفتيم/درآستانه مهر شرمنده فرزندانمان هستيم

کارگران شهرداري شهر کاج هفت ماه است که حقوق نگرفتند و اين روزها پول براي خريد لوازم التحرير فرزندانشان هم ندارد که از شهردار و اعضاي شوراي شهر کاج خواستار دريافت حقوق معوقه خود شدند.
7 ماهه که حقوق نگرفتيم/درآستانه مهر شرمنده فرزندانمان هستيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کارگران شهرداري شهر کاج ديروز ۲۰ شهريور ماه با حضور در فرمانداري شهرستان اردل خواستار دريافت حقوق معوقه خود شدند.

يکي از اين کارگران در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: بيش از هفت ماه است که به حقوق دریافت نکردیم و همچنين براساس قانون کار افزايش حقوق نداشتيم.

وي با بيان اينکه همه ما با مشکلات مالي روبرو هستيم و هيچ مسئولي وضعيت مان را درک نمي کند، گفت: نه پيمانکار، نه مسئولان شهرداري و نه اعضاي شوراي شهر کاج سرشان براي اين کارگران درد نمي کند، آنها فقط به فکر جيب خودشان هستند.

شهردار کاج يا ديگر مسئولين شهرستاني خودشان يک ماه بدون حقوق مي تواند زندگي کند؟

يکي ديگر از کارگران بيان داشت: آيا شهردار کاج يا ديگر مسئولين شهرستاني خودشان مي تواند يک ماه بدون حقوق زندگي کند، کارگراني که تنها محل درآمدشان از اين راه است، سزاوار نيست که حقوقشان پرداخت نشود.

وي ادامه داد: اين کارگران طبقه ضعيف و همه آنها سرپرست خانواده و داراي زن و فرزند هستند و درآمدي جزء اين راه ندارند و بدون شک نياز به درمان دارند و اين اجحاف و ظلمي است که در حق آنها مي شود.

به گزارش هفت چشمه؛ به راستي چه کسي پاسخگوي کارگران شهرداري شهر کاج است اگر کمي به سفارش پيامبر اسلام (ص) که در مورد مزد کارگران فرمودند "برشما باد قبل از خشک شدن عرق کارگر مزد او را پرداخت نماييد" توجه داشته باشیم شاید دیگر شاهد این دس اتفاقات در کشور نباشیم.

انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۹:۱۴

28 Dec 2019