۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۹
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

هدف دشمن از رواج مواد مخدر بین جوانان، تيشه زدن به مقدسات است

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: هدف دشمن از رواج دادن انواع مواد مخدر در بين اقشار مختلف جامعه تيشه زدن به مقدسات و نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
هدف دشمن از رواج مواد مخدر بین جوانان، تيشه زدن به مقدسات است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان امروز در کارگاه پيشگيري اعتياد شهر باباحيدر در رابطه با برگزاري اين کارگاه‌ها در شهرها و روستاهاي اين شهرستان اظهار کرد: با ورود هجمه‌هاي زياد فرهنگي که بيگانگان به کشور ما دارند وظيفه ما است که با برگزار کردن اين برنامه‌ها و عمل کردن به دستورات دين مبين اسلام و نزديک شدن به قرآن و معارف اهل‌بيت عليهم‌السلام با مقابله با اين‌گونه تهاجمات مبارزه کنيم.

وي ضمن اشاره کردن به مشکلات معيشتي که امروز در کشور دارد بيداد مي‌کند گفت: پيشگيري کردن خيلي بهتر از درمان است با وجود مشکلاتي که امروز در کانون خانواده‌ها وجود دارد، حضور يک فرد معتاد در خانواده‌ها مي‌تواند مشکلات زيادي را به وجود آورد.

رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان بیان داشت: هدف از برگزار کردن اين کارگاه آشنا کردن خانواده‌ها به مضرات مواد مخدر است که مي‌تواند تا حد زيادي باعث جلوگيري افرادي شود که ناخواسته وارد اين بازي خطرناک مي‌شوند که خود و خانواده خود را نابود مي‌کنند.

وي بابيان اينکه اعتياد منشأ اصلي تمام بدبختي‌هاي يک جامعه است اذعان کرد: هدف دشمن از رواج دادن انواع موادمخدر در بين اقشار مختلف جامعه تيشه زدن به مقدسات و نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

در ادامه اين کارگاه آموزشي حجت‌الاسلام محمدرضاي نژاد روحاني شهر باباحيدر گفت: سلامت محيط خانواده و به‌کارگيري اخلاق اسلامي در پرورش دادن فرزندان نيز مي‌تواند تا حد زيادي از اين بيماري خطرناک پيشگيري کند.

وي افزود: تأمين نيازهاي مادي فرزندان فقط براي آن‌ها کافي نيست ايجاد کردن يک فضاي صميمي در خانواده و نظارت کردن بر زندگي فرزندان از بسيار مشکلات پرخطر و بزهکاري‌ها مي‌تواند آن‌ها را دور نگه دارد.

رضايی نژاد در ادامه به آسيب‌هاي اجتماعي مانند اعتياد پرداخته و گفت: بهترين سن که والدين مي‌تواند ارتباط دوستي با بچه‌هاي خود برقرار کنند سنين جواني و نوجواني است که يک ارتباط دوستانه مي‌تواند نقش بسزايي بر سلامت روح و روان يک بچه در خانواده داشته باشد.

روحاني شهر باباحيدر خاطرنشان کرد: هدف اصلي ما از برگزار کردن اين کارگاه‌هاي آموزشي اين است که به والدين تفهيم کنيم که تاريخچه مصرف مواد مخدر از چه زماني شروع‌شده است و چگونه امروز به اين روش‌هاي صنعتي رسيده است و عوارض و پيامدهاي مواد مخدر چيست.

در پايان سرگرد گودرزي رئيس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فارسان گفت: با توجه به اينکه کاهش سن اعتياد در جامعه را شاهد هستيم با برقرار کردن کلاس‌ها ورزشي و تفريحات سالم در هر شهر و روستا مي‌توانيم عواقب خطرناک مواد مخدر را به جوانان و نوجوانان گوش زد کرد و آن‌ها را از عواقب مصرف اين ماده خطرناک آگاه ساخت.

گفتني است اين کارگاه در مسجد موسي ابن جعفر عليه‌السلام شهرباباحيدر برگزار شد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۳۰

27 Dec 2019