۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۲۶۴۹
هفت چشمه گزارش مي دهد:

گلایه مندی مردم اردل از عملکرد شوراي ترافيک

يکي از وظايف مهم شوراي ترافيک شهرستان ها رفع مشکلات ترافيکي و ايجاد نظم اصول راهنمائي و رانندگي در سطح شهرها است اما در مرکز شهرستان اردل اين قوانين به فراموشي سپرده شده و همین موضوع مردم را گلایه مند کرده است.
گلایه مندی مردم اردل از عملکرد شوراي ترافيک
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل هفت چشمه، يکي از وظايف مهم شوراي ترافيک شهرستان ها رفع مشکلات ترافيکي و ايجاد نظم اصول راهنمائي و رانندگي در سطح شهرها است اما در مرکز شهرستان اردل اين قوانين به فراموشي سپرده شده و جمعي از مردم شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه، از عملکرد شوراي ترافيک شهر ابراز گلايه کردند.

شورای ترافیک نسبت به نظم و اصول راهنما و رانندگی در شهرستان اقدام کند

اهالي شهر اردل در تماس‌هاي تلفني و حضوري  به مشکلاتی ازجمله اینکه در شهر اردل يک خيابان اصلي و مهم وجود دارد که اکثر خريد مردم و تامين مايحتاج زندگي مردم در اين خيابان است و اگر کسي حتي چند دقيقه در کنار خيابان براي خريد پارک کند دو تا سه برگ جريمه را بايد پذيرا باشد بنابراين ماموران راهنمائي رانندگي بايد در بحث پارک ماشين ها در خيابان فکري بيانديشند اشاره کردند.




 اهالی شهرستان اردل با اشاره به اینکه پارک ماشين هاي خط دشتک-کاج و... بعلت نبود جاي پارک مخصوص ايجاد مزاحمت براي عابران پياده می کند افزودند:  يکي از اين معضلات که در شهر ما قدمت‌ زیادی دارد، هنوز برای حل ان اقدامی نشده است و شهروندان خواستار رسيدگي به آن شده‌اند، ورود کاميون‌ و تريلي به داخل شهر و نبود پارکينک و پارک شدن اين وسايل نقليه در معابر عمومي شهر است که ورود ماشين‌هاي سنگين به شهر باعث ايجاد سر و صداهاي گوشخراش و نابهنجار، تخريب محيط زيست، ايجاد آلودگي و در نتيجه سلب آرامش و آسايش شهروندان شده است.


پارک ماشين هاي خط ناغان – اردل در مسير چهارراه و ايجاد مزاحمت براي عابران پياده بدليل نبود پارک مخصوص اين ماشين ها و چراغ راهنمائي و رانندگي در سطح شهر باعث مشکلات براي ماشين ها و عابران مي کند که هر بار با خرابي اين چراغ مواجهه مي شويم و بارها پيگيري کرديم ولي همچنان بحال خود باقي مانده است از دیگر مشکلات مردم شهرستان اردل است.



این درحالی است که چراغ راهنمائي و رانندگي در سطح شهر باعث مشکلاتی براي ماشين ها و عابران مي شود و مردم هر بار با خرابي اين چراغ مواجهه مي شوند و بارها پيگيري شده ولي همچنان بحال خود باقي مانده است.

آژانس هاي مسافربري در سطح شهر پارکينک مخصوص ندارند و یکي از معظل بزرگ در سطح شهر است.

مردم از شوراي ترافيک شهر اردل درخواست دارند که هرچه زودتر اين ماشين ها به پارکينگ هاي مخصوص فرستاده شود تا مشکلي براي عابران پياده و دانش آموزان ايجاد نشود.

هفت چشمه همچنان مشکلات و مطالبات شما مردم عزيز شهر اردل را پيگيري مي نمايد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۵۱

30 Dec 2019