۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۳۲۱۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

اميدوارم خدا کساني را که خواب امريکا را مي بينند از خواب بيدار کند

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: اميدواريم آنهايي که خواب آمريکا را مي بينند خدا بيدارشان کند و با اين چنگ و دندان نشان دادن ها و بد عهدي آمريکاييها به خود بيايند و به جاي اعتماد به وعده هاي فريبکارانه کدخدا به وعدهاي حتمي و بي نظير خدا اعتماد کنند.
اميدوارم خدا کساني را که خواب امريکا را مي بينند از خواب بيدار کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام طباطبايي امام جمعه شهرستان کوهرنگ در خطبه ۲۲ بهمن ۹۵‌ ضمن عرض تبريک اين يوم الله و بزرگ و جليل از حضور باشکوه‌ مردم به ويژه مردم شهرستان کوهرنگ گفت: دهه فجر تجلي عظمت اسلام و قدرت مديريت ديني در پرتو ولايت فقيه است.

وي پيروزي انقلاب اسلامي ايران را نتيجه وحدت کلمه و اعتصام به حبل الله دانست و آن را الگويي تمام عيار موفق  براي همه حرکت ها و  خيزش هاي اسلامي بیان کرد.

اميدوارم خدا کساني را که خواب امريکا را مي بينند از خواب بيدار کند

حجت الاسلام‌ طباطبايي با اشاره به ياوه گويي هاي رئيس جمهور متوهم و جاه طلب آمريکا به يکي از فرمايشات امام راحل اشاره کرد و گفت: اميدواريم آنهايي که خواب آمريکا را مي بينند خدا بيدارشان کند و با اين چنگ و دندان نشان دادن ها و بدعهدي آمريکايي ها به خود بيايند و به جاي اعتماد به وعده هاي فريبکارانه کدخدا به وعدهاي حتمي و بي نظير خدا اعتماد کنند.

کلنگ زني پروزه گازرساني به بخش بازفت يک حرکت جهادي است

وي در بخش ديگري از سخنان خود به گلنگ زني و افتتاح دهها پروژه عظيم و مورد نياز شهرستان اشاره کرد و گفت: يکي از بزرگترين‌ پروژه ها که در نوع خود بي نظير و يک حرکت جهادي و انقلابي است کلنگ زني پروژه گازرساني به بخش بازفت است که با همت و همدلي و تلاش بي وفقه و پيگيري مديران‌ عامل سابق و فعلي گاز استان و حمايت هاي بي دريغ استاندار محترم و نماينده ولي فقيه در استان به انجام رسيد و الگويي براي هم افزايي همه توان ها و ظرفيت هاي استان جهت رفع محروميت ها و گره گشايي از معظلات استان چهارمحال و بختياري است.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ در بخش پاياني خطبه با عرض تسليت ايام فاطميه (س) و دعوت از مردم به برگزاري و حضور در مجالس فاطمي (س) از افتتاح حوزه علميه بازفت و نامگذاري آن با يکي از نام هاي  مبارک سيده النساء العالمين حضرت محدثه (س) خبر داد و آن را حرکتي مبارک در عرصه کارهاي فرهنگي و مذهبي در شهرستان کوهرنگ دانست که بايد تقويت و حمايت شود تا تاثير گذاري آن در مسائل فرهنگي چند برابر شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۶:۰۲

2 Jan 2020