۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۵۴۷۵
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

دشمن از طريق واردات مواد غذايي به کشور ضربه مي زند مسئولان چرا سکوت کرده اند

امام جمعه موقت کوهرنگ با اشاره به اينکه دشمن علاوه بر نفوذ از طريق مواد غذايي، از طريق فضاي مجازي و ماهواره هم درصدد ضربه زدن به جوانان است، گفت: عده اي از مسئولان دولتي با اينکه مي دانند دشمن از طريق مواد غذايي به جوانان و مردم ايران ضربه ميزند اما سکوت کردند.
دشمن از طريق واردات مواد غذايي به کشور ضربه مي زند مسئولان چرا سکوت کرده اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام عسگري امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبريک فرا رسيدن دهه کرامت گفت: اين دهه يادآور بسياري از مطالب عالي و مفاهيم بلند و سازنده و ارزشمند است، دهه کرامت يادآور لطيف‌ترين علائق و مهر و وفاهاي کم‌نظير يک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوي برادر است.

حجه الاسلام عسگري با بيان اينکه مهر و وفايي که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بيماري و مرگ در فصل جواني را براي او آسان کرده است و مهرباني که جز در مورد امام حسين و حضرت زينب (عليهما‌السلام) سابقه ندارد، افزود: دهه کرامت تداعي کننده عزم و قاطعيت و اراده آهنين زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان مي‌باشد.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به اينکه تمام مفاهيم سازنده‌اي که ما در فرهنگ اسلامي داريم در اين دهه تداعي مي‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (عليهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نيايش و ... است، تصريح کرد: دهه کرامت يادآور تحول آفريني بانوان آسماني است و اين که مي‌توانند رهبري دل‌هاي صدها ميليون مسلمان را در طي اعصار عهده‌دار بشوند.

وي افزود: اسلام در اساس، دين شادي است و بايد در اين مناسبت مهم بين 2 ميلاد فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) اين نشاط نمودي عيني در سطح جامعه داشته باشد.‏

عسگري ادامه داد: بايد در دهه کرامت به موضوع شادي بين مردم توجه جدي شود و در برنامه ريزي‌ها هم نمود داشته باشد، بايد در کنار شروع ديني به شور ديني مردم هم در اين برنامه‌ها توجه شود.

امام جمعه موقت کوهرنگ با بيان اينکه بايد تلاش شود برنامه‌هايي توام با محتوا و کيفيت بالا توليد شوند، افزود: در اين برنامه‌ها بايد همه قشرهاي جامعه مشارکت داشته باشند و نقش اين جمعيت نيز در برنامه‌هاي مختلف ديده شود که خود بر زيبايي جشن‌هاي دهه کرامت مي‌افزايد و محوري حياتبخش براي انسجام و اتحاد است.‏

وي ادامه داد: امروز دهه کرامت به مرتبه‌اي رسيده است که ايران به احترام امام رضا(ع) مي‌ايستد و بايد در عمل هم پيروي از فرهنگ و سيره رضوي در جاي جاي اين سرزمين نمود عيني يابد.‏
 حجه الاسلام عسگري گفت: دوري از گناهان دوري از شبهات مي باشد باعث مي شود گناهاي ظلماني کنار برود و فکر گناه کردن را بر مي دارد.

خطيب موقت کوهرنگ افزود: حمله دشمن همه جانبه است وقتي مقام معظم رهبري مي فرماييد بصيرت، صرفا شامل اين نمي شود که ما فقط تاکتيک هاي ظاهري دشمن را رصد کنيم دشمن با تکنيک هاي مختلف باطني سعي در انحراف جامعه و جوانان دارد.
 
عسگري يادآور شد: کار به جايي رسيده که در مواد غذايي ما دستکاري شده بسياري از مواد غذايي ما فراريخته شده و دستکاري ژنيتيکي شده، 96 درصد روغن هاي ما از خارج وارد مي شود که يکي از راههاي ضربه زدن دشمن از طريق همين روغن هاست و کسي جلوي واردات آن را نمي گيرد.

وي با اشاره به اينکه دشمن علاوه بر نفوذ از طريق مواد غذايي، از طريق فضاي مجازي و ماهواره هم درصدد ضربه زدن به جوانان است، گفت: عده اي از مسئولان دولتي با اينکه مي دانند دشمن از طريق مواد غذايي به جوانان و مردم ايران ضربه ميزند اما سکوت کردند  


انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۰:۴۲

6 Jan 2020