۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۲۵۱۱۵
نماینده مردم لردگان در مجلس:

طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری راهی برای تبدیل شدن استان به قطب گردشگری کشور

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: استان چهارمحال وبختیاری دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که می تواند استان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.
طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری راهی برای تبدیل شدن استان به قطب گردشگری کشور
به گزارش جهانبین نیوز، مجید جلیل سرقلعه در نشست خبری  ضمن تسلیت به مناسبت  فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: باید یاد قیام عاشورا زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال وبختیاری دارای ظرفیت‎های گردشگری مهم و با اهمیتی است بیان کرد: ظرفیت‎های گردشگری استان نیازمند به توجه ویژه از سوی مشارکت بخش خصوصی است که باید در این راستا تلاش کرد.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقتصاد گردشگری استان  ظرفیت‎های مهمی در حوزه گردشگری دارد و باید این ظرفیت‎های باالقوه را باالفعل کنیم .

وی با اعلام اینکه طرح جامع گردشگری استان تدوین وتصویب شده است ومنتظر ابلاغ آن به استان هستیم گفت: درصورت ابلاغ طرح جامع آن به استان و تصویب بودجه این طرح استان پتانسیل این را دارد که به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

جلیل با بیان اینکه مسکن مهم‌ترین پایه در کشور است، اظهار کرد: دولت یازدهم متعهد شد که مسکن مهر را تاپایان امسال تکمیل و به متقاضیان واگذار کند.

وی تعداد مسکن مهرهای تکمیل شده در کشور را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد اعلام کرد و افزود: دولت باید ۴ میلیون واحد مسکن مهر دیگر با پایان سال آماده و به متقاضیان تحویل دهد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن استان در کمسیون تلفیق مجوز ۲۱۵ گرفته است، افزود: از سال ۹۵ اعتبارات دولتی پروژه راه‌آهن عملیاتی می‌شود اما به دلیل اینکه دولت توانایی اجرای این پروژه را ندارد بخش خصوصی باید در این پروژه مشارکت کند.



انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۷:۴۴

28 Dec 2019