23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور قرار گیرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۶۶۴۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور قرار گیرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تکریم ارباب رجوع بایستی سرلوحه امور قرار بگیرد و همواره بر اجرای آن اهتمام لازم مبذول شود.
تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور قرار گیرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سیدعباس جزایری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند است، اظهار کرد: باید در امر خدمت‌رسانی به مردم جامعه کارگران، کارفرمایان و تعاونگران پیشتاز باشند و رسالت خطیر خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های راهبردی دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جدیت و اهتمام حرکت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ارتقای فرآیند خدمت‌رسانی و حفظ کرامت مردم باید مهم‌ترین دغدغه پرسنل و کارشناسان این اداره باشد، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع بایستی سرلوحه امور قرار بگیرد و همواره بر اجرای آن اهتمام لازم مبذول شود.

جزایری افزود: در سال‌جاری برنامه‌ریزی‌ و نظارت بر تعاونی‌ها، آموزش نکات ایمنی و صیانت از نیروی کار، ساماندهی روابط کارگر و کارفرما، تقویت تشکلات و توسعه سه جانبه‌گرایی، تثبیت و تقویت تولید و حفظ اشتغال موجود، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و ارتقای فرهنگ کار از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری است.

وی در پایان گفت: نظارت جدی بر عملکرد کارمندان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری و زیرمجموعه‌های این اداره در شهرستان‌ها می‌تواند بسترهای لازم جهت دستیابی به اهداف این اداره را فراهم آورد و مدیران این اداره باید تلاش کنند تا فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کلیه برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های این مجموعه قرار بگیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۴:۲۸

8 Feb 2020