۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۰۰۳۸
استاندار چهارمحال و بختياري:

رسومات غلط غالب بر ازدواج نيازمند کار فرهنگي است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: متاسفانه آداب و رسوم غلط و نابجا روز به روز ازدواج را بر جوانان سخت‌تر مي‌کند و اين امر نيازمند کار بزرگ فرهنگي در اين زمينه است.
رسومات غلط غالب بر ازدواج نيازمند کار فرهنگي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي استاندار چهار محال و بختياري در ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: ازدواج مطلوب، ازدواجي است آسان، آگاهانه و پايدار که در نقطه قابل اين مطلوب، آداب و رسومات غلط قرار گرفته است که در جهت برطرف کردن اين موارد و نيز آسان‌سازي ازدواج نياز به کار فرهنگي در اين حوزه هستيم.

استاندار با اشاره مجدد به امر غلط و بي‌مورد ادغام سازمان ملي جوانان و تربيت بدني سابق و تاسيس ورزش و جوانان گفت: بنده به شدت مخالف اين ادغام هستم چرا همه امور جوانان ورزش نيست و نيز ورزش مخصوص جوانان تنها نيست.

قاسمي سليماني ادامه داد: مشکلات و امور مربوط به جوانان به حدي وسيع و بزرگ هستند که نه تنها در اين سازمان مغفول مانده اند بلکه باعث کاهش بازدهي اداره ورزش و جوانان و تمرکز زدايي از بحث ورزش شده است و در حال حاضر روند پيشرفت مصوبات و عملکرد ستاد ساماندهي امور جوانان به شکلي که مطلوب و گره گشاي جوانان باشد راضي کننده نيست و از ادارات، سازمان ها و نهادها خواست فعاليت بيشتر و جدي در اين حوزه را از خود نشان دهند.

سليماني دشتکي در ادامه بيان کرد: دستگاه‌هاي اجرايي استان باتوجه به درپيش بودن هفته ازدواج برنامه‌هاي عملياتي خود را براي ترويج ازدواج آسان با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان تدوين و اقدام عملي را در اين موضوع داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۲:۴۱

26 Dec 2019