۰
plusresetminus
مردم ولايتمدار شهرستان اردل بعد از گذشت چهار سال همچنان در انتظار تحقق وعده هاي توخالي فرماندار هستند اما امروز با خبرشديم که ايشان به عنوان معاون سياسي و امنيتي استاندار ايلام منصوب شد و اي کاش مردم محروم ايلام همانند مردم محروم شهرستان اردل چشم انتظاري وعده هاي توخالي شما را تجربه نکنند.
وقتي فرماندار وعده هاي توخاليِ اردل معاون سياسي و امنيتي استاندار ايلام مي شود/80 درصد وعده ها در حد شعار باقي ماندند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شهرستان اردل يکي از شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري که نسبت به شهرستان هاي ديگر محروم تر و خيلي مظلوم واقع شده و هيچ زمينه توسعه و شکوفايي در آن مشاهده نمي شود.

مهمترين مطالبات چندين ساله شهرستان اردل احداث شهرک صنعتي، احداث سد بهشت آباد، پروژه فاضلاب شهر اردل، رفع مشکل آب آشاميدني شهر کاج و شهر سرخون، تکميل جاده گورميزه، رفع نقاط حادثه خيز محورهاي شهري و روستايي شهرستان اردل تمکيل پروژه هاي ورزشي مي باشد که مردم بارها به مسئولين انتقال دادند و تاکنون جهت تسريع تکمیل آنها تاکنون هيچ گونه اقدامي صورت نگرفت.

در دولت تدبير محمد نوذري به‌عنوان فرماندار شهرستان اردل انتخاب شد در چهار سالي که از دولت تدبير گذشت وعده هايي داد که ۸۰ درصد آنها در حد شعار باقي ماندند اما امروز با خبر شديم که فرماندار وعده هاي توخالي شهرستان اردل به عنوان معاون سياسي و امنيتي استاندار ايلام منصوب شدند و آرزويمان اين است اي کاش مردم ايلام همانند مردم  شهرستان اردل چشم انتظاري وعده هاي توخالي شما را تجربه نکنند.

شهرستان اردل در طول مديريت ايشان پيشرفتي نداشته و همچنان نرخ بيکاري در اين شهرستان از ساير شهرستان هاي استان بيشتر است و تنها شهرستاني است که از هر لحاظي محروم است حتي يک کارخانه صنعتي در اين شهرستان فعال نيست انتظار است استاندار محترم براي يکبار هم که شده براي فرماندار جديد گزينه بومي انتخاب کند تا مشکلات مردم محروم شهرستان اردل را لمس کند نه اينکه فقط شعار بدهند.

وعده هاي سر خرمني باعث شده که جوانان شهرستان اردل از عملکرد دولت در اين راستا گلايه مند باشند و از استاندار محترم خواستند براي انتخاب فرماندار جديد شهرستان گزينه بومي انتخاب کند تا ديگر شاهد اين همه وعده هاي توخالي نباشيم... .

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۸:۳۲

27 Dec 2019