۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۱۰۱۸
رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان خبر داد

ثبت بیش از یک هزار ولادت در هفت‌ماهه اول سال در فارسان

رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان گفت: طبق آماري که در هفت‌ماهه اول سال جاري به‌دست‌آمده خوشبختانه تعداد 1335 مورد ولادت به ثبت رسيده و متأسفانه 176 مورد فوت در شهرستان فارسان به ثبت رسيده است.
ثبت بیش از یک هزار ولادت در هفت‌ماهه اول سال در فارسان
نورعلي خدادادي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: طبق آماري که در هفت‌ماهه اول سال جاري به‌دست‌آمده خوشبختانه تعداد 1335 مورد ولادت و متأسفانه 176 مورد فوت در شهرستان فارسان به ثبت رسيده است.

وي در ادامه افزود: حداکثر فرصتي که براي ثبت فوت داريم حدود 10 روز و براي ثبت ولادت 15 روز مي‌باشد تا به ثبت برسانيم و شناسنامه دريافت کنيم.

خدادادی خاطرنشان کرد: براي دريافت و ثبت‌نام کارت‌هاي ملي تنها تا پايان امسال فرصت داريم و شناسنامه‌هاي مستهلک را نيز در کمترين فرصت تعويض خواهيم کرد و خدمت رسان مردم عزيز شهرستان خواهيم بود.

وي بيان داشت: از افرادي که هنوز براي دريافت کارت هوشمند خود اقدام نکرده‌اند خواهشمند است هر چه سريع‌تر اقدام به ثبت تام و دريافت کارت هوشمند خود را انجام دهند تا در آينده هر بهره‌مندي از اوقات اجتماعي خودشان با مشکل و مانعي مواجه نشوند.

رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان گفت: در خصوص ظرفيت نوبت‌گيري کارت هوشمند ملي در شهرستان و با توجه به اتمام اعتبار کارت‌هاي ملي  هم‌اکنون در چندين دفتر پيشخوان در حال ثبت‌نام کارت هوشمند ملي در سطح شهرستان مي‌باشيم و از شهرستاني‌هاي عزيز درخواست نمود با مراجعه به سايت www.ncr.ir و يا از طريق مراجعه به يکي از دفاتر پيشخوان نسبت به اخذ کارت هوشمند ملي اقدام نمايند.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۰۵

27 Dec 2019