۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۳۰۲۱۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

قضاوت نهایی درخصوص فعالیت‌های دولت برعهده مردم است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بحمدالله ما در استان تلاش و کار و انسجام در کارها را داريم مي‌بينيم و اين گزارش‌ها به مردم باید ارائه شود و نهایتاً مردم باید قضاوت کنند.
قضاوت نهایی درخصوص فعالیت‌های دولت برعهده مردم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ جچت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در خطبه‌هاي نماز جمعه شهرکرد ضمن اشاره به مورد سرزنش قرار گرفتن منافقين در کتاب آسماني قرآن و تمجيد از جهادگران راه خدا گفت: هدف دشمن اين است که شادي‌هاي کاذب ايجاد کند و جامعه را به سمت ترويج لهو  و لعب و بي‌بند و باري بکشاند.

وی يکي از عرصه‌هاي جهادي را این دانست که نسبت به احکام الهي دغدغه‌مند باشيم و افزود: منافقين انواع جنايت‌ها را نسبت به همه اقشار روا داشته‌اند و جنايتکاران با همه اين جنايات مورد حمايت آمريکا بوده‌اند.

نکونام بیان داشت: آنچه شهيد رجايي و شهيد باهنر را ماندگار کرد رياست جمهوري و نخست وزيري نبود بلکه هفت نکته در ماندگاري اين شهيدان مورد توجه است که ازجمله آنان ايمان، تعبد و اخلاص، ولايتمداري، پايبندي عملي به آرمان‌هاي امام و شهدا و استکبارستيزي است.

وی همچنين استکبارستيزي، نگاه به درون و صيانت از عزت و استقلال ملي، خدمتگزاري بي‌منت و تواضع و مردمي بودن را دز دیگر ویژگی‌های این دو شهید بزرگار عنوان و یادآور شد:
اين شهيدان رئيس جمهور و نخست وزير شدند ولي تغيير موضع ندادند و براي دولتمردان ما الگو شدند.

نکونام ضمن گراميداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: بحمدالله ما در استان تلاش و کار و انسجام در کارها را داريم مي‌بينيم و اين گزارش‌ها به مردم باید ارائه شود و نهایتاً مردم باید قضاوت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به هفت مورد در فرمایشات اخیر خود ادامه داد: اقتصاد، فرهنگ، سیاست خارجی، امنیت داخلی، علم و فناوری، برنامه ششم و فضای مجازی ازجمله این موارد است.

امام کمعه شهرکرد در ادامه به فعالیت گسترده شهید عراقی و همچنین در دوران بعد از انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دشمن نتوانست چنین آدمی را ببیند و نهایتاً ایشان را به شهادت رساند.

خطیب جمعه شهرکرد ضمن تأکید بر بانکداری بدون ربا و دهم شهریور که روز تصویب قانون بانکداری اسلامی است گفت: بلاخره تا کجا باید بانک‌ها به دنبال بزرگ کردن خودشان باشند و اینقدر خودرأی باشند.

وی تاکید کرد: بانک‌ها باید واقعاً در خدمت اقتصاد و مشکلات مردم باشند، کم نداشتیم افرادی که با سپرده‌های اندک معاش خود را تأمین می‌کردند و بانک‌ها علی‌رغم اینکه سود سپرده‌ها را کم می‌کنند، باید سود تسهیلات را هم بشکنند؛ ولی متأسفانه شاهدیم این تسهیلات را در دست‌اندازهای زیادی انداخته‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۹:۴۳

30 Dec 2019