۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۴۲۷۸

رقابت 208 نفر در انتخابات شهر و روستا در شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه 208 نفر در انتخابات شهر و روستا در اين شهرستان با يکديگر رقابت خواهند کرد، ابراز کرد: 36 شعبه اخذ راي در شهرستان سامان مستقر خواهد بود.
رقابت 208 نفر در انتخابات شهر و روستا در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز ، سعيد صالحي در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره شور هاي شهر و روستاي شهرستان سامان در ۳۶ شعب اخذ راي در اين شهرستان برگزار مي شود، اظهار داشت: در اين شهرستان ۱۰ شعبه ثابت و يک شبعه سيار در شهر سامان مستقر خواهد بود.

صالحي با بيان اينکه از ۳۶ شعبه اخذ راي ۲۵ صندوق ثابت اخذ راي براي بخش زاينده رود و مرکزي پيش بيني شده است، عنوان کرد: از اين تعداد شعب اخذ ۱۱ صندوق اخذ راي در بخش زاينده رود و ۱۴ صندوق در بخش مرکز مستقر خواهد شد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان سامان بيان داشت: در راستاي برگزاري انتخابات ۸۶۰ نفر به صورت مستقيم به عنوان عوامل اجرايي، نظارتي، پشتيباني در سطح شهرستان جهت برپايي با شکوه انتخابات فعاليت خواهند داشت.

سعيد صالحي با اشاره بر اينکه در شهرستان سامان براي انتخابات شهر و روستا ۲۰۸ داوطلب احراز صلاحيت شده اند، اذعان داشت: اين تعداد نفر از ۲۱۳ نفر ثبت نامي براي انتخابات شهر و روستا احراز صلاحيت شده اند که چهار نفر در بخش زاينده رود با انصراف کتبي خود را اعلام واحراز صلاحيت نشدن يک نفر در بخش مرکزي بوده است.

صالحي افزود: تعداد داوطلبين احراز صلاحيت شده در شهرستان سامان ۲۰ نفر در شهر سامان، ۹۶ نفر در بخش مرکزي و ۹۲ نفر در بخش زاينده با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۰:۱۸

4 Feb 2020