:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شوراهاي اسلامي محور توسعه شهر و روستا هستند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۶۳۴۸
معاون فرماندار کیار:

شوراهاي اسلامي محور توسعه شهر و روستا هستند

معاون فرماندار کيار در جمع اعضاي شوراهاي اسلامي روستاهاي شهرستان کيار به اهميت شوراهاي اسلامي و لزوم فعاليت با برنامه اين شوراها در شهرها و روستاها اشاره کرد.
شوراهاي اسلامي محور توسعه شهر و روستا هستند
به گزارش جهانبین نیوز نصیریان در گفت‌وگو با کيار بيدار اظهار کرد: شوراهاي اسلامي محور توسعه و پيشرفت هر شهر و روستا هستند و با توجه به اهميت بالاي شوراهاي اسلامي در هر شهر و روستا مي طلبد هم دولت، هم مردم و هم اعضاي شوراهاي اسلامي نگاه ويژه اي به شوراها داشته باشند.

وي افزود: يکي از نقش هاي مهمي که شوراهاي اسلامي مي توانند در شهرها و روستاها ايفا نمايند، مديريت اقتصادي و اشتغال در روستاها است که علي رغم اهميت آن با برنامه ريزي و توجه به ظرفيت ها و توانمندي هاي هر شهر و روستا مي توان ضمن بهبود وضعيت اشتغال و حل مشکلات اقتصادي، نقش بسزايي نيز در معکوس نمودن مهاجرت از روستاها ايفا کنند.

معاون فرماندار کيار به يکي از قابليت هاي بالاي شهرها و خصوصا روستاهاي شهرستان کيار اشاره کرد و گفت: گردشگري به عنوان يک صنعت درآمده است اما متناسفانه ديدگاه ها در شهرها و روستاهاي ما به سوي بهره برداري و توليد شغل از اين صنعت نيست.

وي از اعضاي شوراهاي اسلامي روستاهاي شهرستان کيار خواست با توجه به منابع عظيم طبيعي و گردشگري به سمت و سويي بروند که در پايان دوره چهار ساله فعاليت خود بتوانند گردشگري را به عنوان يک صنعت و گردشگران را به عنوان منابع مالي و سرمايه گذاري در شهرستان کيار معرفي نمايند. و توسعه گردشگري در روستاها لازمه همت و حرکت شوراهاي اسلامي و البته حمايت دولت و مسئولان است.

نصيريان به اهميت حضور زنان در فعاليت هاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: يکي از فعاليت ها و برنامه ريزي هاي مهمي که بايد اعضاي شوراهاي اسلامي در برنامه ريزي هاي چهار ساله خود لحاظ نمايند استفاده از توان و ظرفيت حضور زنان در عرصه هاي مختلف بهره برداري نمايند چراکه زنان با تشکيل نيمي از جمعيت جامعه نقش تعيين کننده اي در تصميم گيري ها و کارها دارند.

نصيريان در پايان گفت: داشتن برنامه در شوراها، خودداري از پرداختن به منافع شخصي و اهميت دادن به خرد جمعي باعث موفقيت اعضاي شوراهاي اسلامي مي شود.

انتهاي پيام۱۰۲۶ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۳:۲۲

28 Dec 2019