۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۳۰۱۲۸

كشف مواد مخدر در چهار محال و بختیاری 66درصد افزایش یافت

جانشين فرمانده نیوری انتظامي چهارمحال و بختیاری، از افزايش۶۶ درصدي كشف مواد مخدر در پنج ماهه نخست سال خبر داد.
كشف مواد مخدر در چهار محال و بختیاری 66درصد افزایش یافت
سرهنگ جمشيد محبت خاني جانشين فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز بر افزايش تعاملات پليس با ساير سازمان‌ها و نهادها در اعتلاي امنيت جامعه تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه تامين آرامش مردم و حاكميت نظم و امنيت در جامعه از مهم‌ترين ماموريت‌هاي نيروي انتظامي است، افزود: پليس، حافظ حريم نظم و امنيت در جامعه بوده و بيشترين تعاملات با مردم را در بين ساير سازمان‌ها و نهادها دارد.

محبت خانی، ‌ولايت مداري و اخلاق ‌مداري را دو ويژگي مهم پليس در جامعه اسلامي عنوان كرد و گفت: نيروي انتظامي با مردم و از مردم است و فلسفه وجودي اين نيرو نيز خدمت به مردم مي باشد.سرهنگ محبت خاني به نگاه جامعه‌محور پليس اشاره كرد و بيان داشت: در اين نگاه، مردم مهم‌ترين ركن توليد امنيت هستند.

وي از عملكرد نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در طي ۵ ماهه گذشته تشريح كرد و افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر كه يكي از مهم ترين اولويت‌هاي پليس در سال جاري است، خوشبختانه توفيقات بسيار خوبي حاصل شده است که در اين راستا شاهد افزايش ۶۶ درصدي كشف مواد مخدر در سطح استان هستيم.

وي اين موفقيت ها را حاصل جامعه محور بودن فعاليت هاي پليس دانست و گفت: در اين مدت اقدامات فرهنگي و آموزشي ۱۳ درصد افزايش داشته است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان در پايان ضمن اشاره به انهدام ۱۰ باند مواد مخدر از ابتداي سال جاري ،تصريح كرد: در اين مدت ‌۱۳ درصد افزايش توقيف خودرو هاي حامل مواد مخدر را نيز داشته ايم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۰۳:۵۳

31 Jul 2020