۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۱۶۶۸

"موکب الحسين(ع)" شلمزار آماده پذيرايي از زائران بين الحرمين

اهالي متدين و شهيد پرور شلمزار در اقدامي خود جوش اقدام به برپايي موکب الحسين در مجاورت جاده ارتباطي استان چهارمحال و بختياري به استان خوزستان نمودند.
"موکب الحسين(ع)" شلمزار آماده پذيرايي از زائران بين الحرمين
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار: در آستانه اربعين حسيني و همزمان با حرکت عزاداران حسيني به سمت کربلاي معلي جمعي از اهالي شلمزار در اقدامي خود جوش و به منظور سهيم شدن در زنده نگه داشتن ياد و نام و هدف امام حسين و تکريم کاروان هاي عازم کربلا در حاشيه جاده ارتباطي شلمزار، گهرو ايذه اهواز موکب الحسين برپا نمودند.

در اين راستا جمعي از جوانان شلمزاري داوطلبانه به منظور ارائه خدمات به زوار حسيني فعاليت خود را آغاز کرده اند.

مسئول موکب الحسين شهر شلمزار در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار گفت: موکب الحسين شلمزار با کمک ها و نذورات اهالي شهيد پرور و متدين اين شهر دائر شده است و روز جمعه ۱۱صفر تا روز يک شنبه ۲۰صفر ۱۴۳۸به زائران کربلا ارائه خدمات مي نمايد.

حجت الاسلام صابري در ادامه گفت: اميدواريم بتوانيم با ارائه خدمات متناسب با نياز هاي زوار سهمي در برگزاري با شکوه اربيعين حسيني و همچنين زوار بين الحرمين داته باشيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار شلمزار مرکز شهرستان کيار در مجاور جاده ارتباطي استان چهارمحال و بختياري به استان خوزستان در فاصله ۳۵کيلومتري از شهزکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري و ۴۵۰کيلومتري اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۷:۰۲

29 Dec 2019