۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۱۸۶۱۸
رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منکر شهرکرد:

حب و دوست داشتن ديگران پايه و اساس امر به معروف است

حب و دوست داشتن ديگران پایه امربه معروف و نهی از منکر است و تذکر محترمانه با رعايت اصول و شرايط به بهترين شيوه در اين زمينه بايد انجام شود.
حب و دوست داشتن ديگران پايه و اساس امر به معروف است
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از  بام ايران خبر حجت‌الاسلام سيد محمد احمدي در همايش شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان شهرکرد نزديکي و پيوند با حضرت امام حسين(ع) را مستلزم حرکت در مسير و اهداف آن حضرت دانست.

احمدي با اشاره به سخن امام حسين(ع) در بدو حرکت که خدايا تو شاهد باش که من معروف را دوست دارم و از منکر بيزارم، مهمترين هدف امام را احياي امر به معروف و نهي از منکر برشمرد.

وي با اشاره به روايتي از امام علي(ع) که تمام دين و جهاد قطره اي هستند در برابر عظمت امر به معروف و نهي از منکر بيان داشت: ضعيف و بي‌ايمان کسي است که امر به معروف و نهي از منکر نمي کند.

رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان شهرکرد، پايه امر به معروف را حب و دوست داشتن ديگران دانست و اظهار داشت: تذکر محترمانه با رعايت اصول و شرايط به بهترين شيوه در اين زمينه بايد انجام شود.

امام جمعه فرخشهر گفت: احياي اين فريضه علاوه بر روشهايي از طريق حکمت، موعظه پشتوانه قوي مسئولان و همکاري رسانه ها و صدا و سيما را مي طلبد.

وي تصريح کرد: مجالس عزاداري بايد در راستاي تحقق انديشه هاي امام حسين(ع) و ايجاد پيوند مردم با مباني عاشورايي برگزار شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۱:۱۵

16 Jan 2020