۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۳۰۷۱
با حضور در بيمارستان امام سجاد (ع) صورت گرفت

تجليل امام جمعه و فرماندار کوهرنگ از پرستان بيمارستان کوهرنگ + تصاوير

امام جمعه و فرماندار کوهرنگ عصر روز جمعه با حضور در بيمارستان امام سجاد از پرستان شاغل در اين بيمارستان تجليل کرد.
تجليل امام جمعه و فرماندار کوهرنگ از پرستان بيمارستان کوهرنگ + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه و فرماندار کوهرنگ به همراه معاون فرماندار و بخشداران مرکزي، صمصامي و بازفت روز پرستار و سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) را به پرستان بيمارستان چلگرد تبريک گفتند.

بايد قدردان زحمات پرستاران باشیم

حجت الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ گفت: جامعه پرستاري با موفقيت در راستاي انجام وظيفه خود براي ارتقاي سلامت جامعه گام برداشته است و بايد قدردان زحمات اين قشر باشيم.

وي با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت زينب کبري (س) و نامگذاري آن به نام روز پرستار و تبريک اين مناسبت گفت: بحمدالله با پيگيري ها و تلاش هاي انجام شده هفته آينده ۱۹ بهمن ماه بيمارستان امام سجاد (ع) شهر چلگرد بصورت رسمي افتتاح و دستگاه سونوگرافي هم به بيمارستان برگردانده مي شود.

مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ هم از پرستان شاغل در اين بيمارستان تجليل کرد و افزود: رشته پرستاري حرفه اي مقدس است و مخاطب آن انسان هايي هستند که نياز به کمک دارند.

وي اضافه کرد: رشته پرستاري جايگاه و اهميت بالايي در سلامت بيماران دارد و بايد قدردان زحمات و تلاش هاي پرستاران باشيم.

فرماندار کوهرنگ با تاکيد بر اهميت شغل پرستاري در جامعه گفت: پرستاران در شغلي سخت و طاقت فرسا مشغول به خدمت رساني براي افرا جامعه هستند و با اين وجود، همواره مرهمي بر دردهاي بيماران بوده اند.

زمانپور تصريح کرد: حضرت زينب (ص) رسالت مهم نگهداري و تبليغ از نهضت حسيني را به خوبي انجام داد و در کنار آن پرستاري از امام زين العابدين (ع) و فرزندان و خاندان امام حسين (ع) را به خوبي به انجام رساند.

به گزارش کوهرنگ خبر؛ پنجم جمادي الاولي روز ولادت باسعادت بانوي قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت حسين عليه السلام، حضرت زينب کبري سلام الله عليها است.









انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۲۶

27 Dec 2019