۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۳۴۰۶۱
کارشناس امور فرهنگي اداره تبليغات اسلامي کيار:

رشد 25درصدی تعداد معتکفان در مساجد کیار/750نفر معتکف شدند

کارشناس امور فرهنگي اداره تبليغات اسلامي شهرستان کيار تعداد معتکفان مراسم معنوي اعتکاف در شهرستان کيار را را 750نفر اعلام کرد.
رشد 25درصدی تعداد معتکفان در مساجد کیار/750نفر معتکف شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کیار بیدار، کياني گفت: مراسم اعتکاف سال جاري در چهار شهر و ۶ روستاي شهرستان کيار در ۱۴مسجد در حال برگزاري است.

وي افزود در اين مراسم معنوي بيش از ۷۵۰ نفر در مساجد شهرها و روستاهاي ميزبان مراسم اعتکاف معتکف شده اند و فرصتي سه روزه يافته اند تا با خداي خود خلوت کنند و به عبادت بپردازند که ۵۰۰ نفر خانم و ۲۵۰ نفر آقا در مراسم اعتکاف حضور دارند.

کارشناس امور فرهنگي اداره تبليغات اسلامي شهرستان کيار با اشاره به افزايش چشم گير تعداد معتکفان در سال جاري گفت: در سال ۱۳۹۵ تعداد ۶۰۰ نفر در مساجد شهرها و روستاهاي شهرستان کيار مراسم معنوي اعتکاف را برگزار کردند که در سال جاري اين تعداد با رشد چشم گير به ۷۵۰ نفر رسيد و اميدواريم تعداد علاقمندان به اين مراسم در سال هاي آينده نيز روندي رو به رشد داشته باشد.

کياني در خصوص مسن ترين و کم سن ترين افراد حاضر در مراسم اعتکاف سال جاري هم گفت: مسن ترين فرد معتکف در مراسم اعتکاف سال جاري خانمي ۷۰ ساله و کم سن ترين فرد هم دختر خانمي ۱۱ساله است.

کارشناس امور فرهنگي اداره تبليغات اسلامي شهرستان کيار در خصوص اقدامات انجام شده توسط اداره متبوع خود در زمينه برگزاري مراسم اعتکاف گفت: برگزاري جلسات هماهنگي با حضور فرماندار و مديران دستگاه هاي فرهنگي، تهيه بسته هاي فرهنگي، تهيه دستور العمل و نظارت بر روند برگزاري اعتکاف از جمله اقداماتي است که اداره تبليغات اسلامي شهرستان کيار به عمل آورده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۳:۲۹

29 Dec 2019