۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۹۱

سبزپوشان چهارمحال و بختیاری در محرومیت زدایی نقش ارزنده ای داشتند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: پاسداران و بسیجیان چهارمحال و بختیاری در بحث محرومیت زدایی ، بصیرت افزایی و اقتصاد مقاومتی نقش ارزنده ای داشته و دارند.
سبزپوشان چهارمحال و بختیاری در محرومیت زدایی نقش ارزنده ای داشتند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پیش از ظهر امروز در هشتمین جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری با تقدیم ۲۴۳۸ شهید سابقه خوب و درخشان خود را در دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان داده است.

وی تصریح کرد: رشادت های رزمندگان این استان ، ایجاد امنیت پایدار در نقاط مختلف کشور و ... از رشادت های سپاهیان و بسیجیان این استان بوده است.

سردار اکبری ادامه داد: بخش اعظمی از سپاهیان این استان مرزبانی در بیرون از استان است

وی عنوان کرد: اولین شهید مدافع حرم و اولین شهید مدافع حرم جامع پزشکی از این استان بوده که جزء افتخارات ما است

سردار اکبری با اشاره به اینکه عزیزان سبز پوش و ولایت مدار این استان در همه زمینه ها حضور پررنگ دارند بیان داشت: حضور داوطلبانه آن ها در منطقه سرپل ذهاب نشان از پای کار بودن آن ها دارد.

وی اذعان داشت: سردار اکبری با اشاره به اینکه پاسداران و بسیجیان این استان در همه زمینه ها پای کار ایستاده اند بیان داشت: ما باید بتوانیم خادم محرومین باشیم.

وی با بیان اینکه آنچه تا کنون شاهد آن هستیم پیشرفت قابل ملاحضه در عملکرد پاسداران و بسیجیان این استان بوده است عنوان کرد: در مجموع سپاه ما کمترین خطا را در بحث عملکرد این عزیزان دیده ایم.

سردار اکبری همکاری بین مجموعه های متعدد سپاه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ما شاهد این بودیم که در سخت ترین شرایط و در هر مناسبتی عزیزان پاسدار و بسیج حضور پررنگی داشته اند.

وی به اشراف پدیده نو ظهور نیز اشاره کرد و گفت: اشراف پدیده نوظهور و ارزشمند بی سابقه است که از ذهن خلاق فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای شکل گرفت به لحاظ نفوذ و تاثیر گذاری کوتاه مدت بر تفکر و اندیشه و تصمیم مسئولان و فرماندهان برای پیش برد اهداف و ماموریت مسئولان و فرماندهان به یک موضوع راه گشا و یک موضوعی به عنوان نجات غریق در مجموع نیروهای مسلح معرفی شد.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۴۰

27 Dec 2019