۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۳۲۹۹۱
رئیس دانشگاه شهرکرد:

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملت

جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد هم‌نوا با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک ‌بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی و عدالت خواهی خود را بار دیگر به گوش جهانیان می رسانیم و برگ زرین در تاریخ شکوهمند انقلای اسلامی رقم خواهیم زد.
دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد، به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه ای بدین شرح منتشر نمود:

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِین

سی و هشتمین بهار انقلاب را با سرود جاودانه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جشن می‌گیریم تا در كنار یاد رشادت‌ها و فداكاری‌ها، بانگ شكوه و عظمت و بزرگی ایران اسلامی را با وحدت نمایان فریاد برآوریم. در این بهار كه بار دیگر تاریخ انقلاب را ورق می زنیم و در لابه لای برگ‌های آن تصاویر امام خمینی(ره) و شهدای عزیز انقلاب را مشاهده می كنیم؛ تلاش داریم تا میراث به جای مانده از آن روزهای بزرگ و با عظمت را با جان دل، پاس بداریم.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد و یاد آور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد هم‌نوا با ملت آگاه، هوشيار و مومن ايران اسلامي يك ‌بار ديگر با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در راهپيمايي یوم الله ۲۲بهمن، فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی و عدالت خواهی خود را بار دیگر به گوش جهانیان می رسانیم و برگ زرین در تاریخ شکوهمند انقلای اسلامی رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۲:۲۵

2 Jan 2020