۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۳۹۸۱
نماينده مردم بروجن در جمع مردم فرادنبه

پتروشيمي بروجن در مرحله ارزيابي سرمايه گذار /با جديت پروژه سبزه کوه را دنبال خواهم کرد/وزارت نيرو بايد پاسخ گو باشد

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيگيري هاي متعدد در خصوص پروژه نجات بخش سبزه کوه به چغاخور، تصريح کرد: از مسئولين خواستيم خسارات را مشخص کنند تا حقوق را پرداخت کنيم نه اين با تعطيلي پروژه بخواهيم به توسعه شهرستان آسيب وارد کنيم.
پتروشيمي بروجن در مرحله ارزيابي سرمايه گذار /با جديت پروژه سبزه کوه را دنبال خواهم کرد/وزارت نيرو بايد پاسخ گو باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، دکتر خديجه ربيعي در جمع مردم فرادنبه، اظهار داشت: اگر مسئولي توانايي حل مشکلات و مطالبات مردم را نداشته باشد واجب است که از مسئوليت خود کناره گيري کرده و عرصه را به دست افراد توانمند و دلسوز خدمت بسپارد.

ربيعي گفت: براي بعضي از مسئولين استان چهارمحال و بختياري متاسفم طي پيگيري شوراها و مسئولين شهر فرادنبه و سفيد دشت مراجعاتي که براي حل مسائل داشتند متاسفانه همکاري لازم را انجام دادند.

وي گفت: هشدار مي دهم به تمام مسئولين در استان و کشور که بدانند مديون همين مردم هستيم چرا که اگر تلاش مردم در سايه رهبري امام فرزانه، مقام معظم رهبري و ايثارگري هاي شهدا نبود اکنون جايگاه ها نصيب مسئولين نمي شد.

ربيعي فرادنبه با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري و شوراها، گفت: مردم شهرستان بروجن تا کنون با حضور باشکوه خود وفاداريشان را به نظام و انقلاب خوب ثابت کردند.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تدوين و تصويب قوانيني در حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه در راستاي محروميت زدايي، گفت: همواره معتقد به عدالت محوري و نگاه عادلانه براي توسعه همه جانبه شهرستان بروجن هستم.

وي گفت: اخذ دو دستگاه آمبولانس، پيگيري تامين اعتبار براي تکميل بيمارستان ۲۲۰ تخت خوابي بروجن، اخذ دو ميليارد ريال براي تعمير بيمارستان يادگار امام(ره)فرادنبه، اخذ ۴۹ مورد تجهيزات و دستگاه براي بيمارستان بروجن، پيگيري احداث اورژانس ۱۱۵ فرادنبه و پيگيري مرکز سلامت شهر سفيد دشت از جمله فعاليت هاي اينجانب تاکنون در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجن است.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به پيگيري پرداخت بخش عمده اي از مطالبات و ديون پيمانکار جاده بروجن لردگان، افزود: ۱۵ کيلومتر از اين محور اخيرا با حضور معاون پارلماني رئيس جمهور افتتاح و به زودي تکميل خواهد شد

پيمانکار چهارخطه بروجن-شهرکرد در کار خود تعلل دارد

وي با بيان اين که متاسفانه پيمانکار چهارخطه بروجن-شهرکرد در کار خود تعلل دارد، خاطر نشان کرد: بارها به مسئولين هشدار داده ايم که با جديت پيگير انجام اين کار باشند.

ربيعي فرادنبه با اشاره به همسطح سازي جاده سفيد دشت-فرادنبه-بروجن، گفت: از مدير کل راه و شهر سازي استان مي خواهم که با جديت و سرعت بيشتري اين مساله را پيگري کنند تا هر چه سريع تر اين پروژه ها به اتمام برسد.

وي بيان کرد: اخذ اعتبار سه ميليارد ريال براي استخر شناي فرادنبه، قطعي شدن اعتبار ۶ ميليارد ريال زمين چمن فرادنبه، اخذ اعتبار ۲۰۰ ميليون ريال براي هيئت هاي ورزشي، پيگيري ايجاد استخر شنا در گندمان، قطعي شدن اعتبار براي تکميل استخر شناي بلداجي، اخذ اعتبار براي سالن چند منظوره هلال احمر و پيگيري پيشرفت فرهنگسراي شهر فرادنبه از جمله پيگيري هاي انجام شده در حوزه ورزش و جوانان است.

۳۰ مدرسه تخريبي در شهرستان بروجن وجود دارد

ربيعي فرادنبه با بيان اين که متاسفانه در شهرستان بروجن ۳۰ مدرسه تخريبي وجود دارد، گفت: احداث يک باب مدرسه در فرادنبه، امام قيس و نقنه با پيگيري هاي انجام شده از طريق بنياد برکت قطعي شده است.

وي با اشاره به پيگيري هاي متعدد براي پروژه نجات بخش سبزه کوه به چغاخور، گفت: اين پروژه مي تواند شهرستان بروجن را نجات دهد اما متاسفانه با مشکلاتي مواجه شده است.

ربيعي با اشاره به اين که هدف عمران و آباداني همه جانبه شهرستان بروجن است و با تاکيد بر اين که قصد خرابي منطقه اي براي آباداني شهر ديگري را نداريم، گفت: ۱۳۰ ميليارد تومان بيت المال براي اين پروژه هزينه شده و مردم بيش از ۲۰ است که انتظار مي کشند.

چگونه پاسخ انتظار مردم را مي دهيد؟/وزارت نيرو بايد پاسخگو باشد

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي با مطرح کردن اين سوال که اگر قصد داريد پروژه سبزه کوه را متوقف کنيد چگونه مي خواهيد پاسخ انتظار مردم را بدهيد، گفت: وزارت نيرو، رئيس محترم جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور بايد پاسخگو باشند.

ربيعي فرادنبه تصريح کرد: با جديت تمام تا زماني که در مجلس حضور دارم براي حل اساسي مشکل اين پروژه تلاش خواهم کرد تا حقوق مردم حفظ شود.

وي با تاکيد بر تعيين حق آبه و حقوق مردم، افزود: مسلما هر پروژه عمراني تخريب هايي را در پي دارد اما اين گونه نيست که بي خيال توسعه باشيم؛ از مسئولين خواستيم خسارات را مشخص کنند تا حقوق را پرداخت کنيم نه اين با تعطيلي پروژه بخواهيم به توسعه شهرستان آسيب وارد کنيم.

تاکيد ما اين است: حق‌آبه‌ها بايستي مشخص شود

ربيعي همچنين به پروژه انتقال سد ونک به رفسنجان و دشت خانميرزا اشاره کرد و گفت: خانميرزا متعلق به استان خودمان است و حمايت هم مي کنيم اما تاکيد ما بر کليه پروژه هاي انتقال آب بر اين است که بايستي حق آبه ها مشخص شود.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در بحث انتقال آب شرب، افزود: استان چهارمحال وبختياري سرشاخه رود کارون و زاينده رود است اما بايد حق آبه هاي بالادست در نظرگرفته شود.

پتروشيمي بروجن در مرحله ارزيابي سرمايه گذار

ربيعي در ادامه به صنعت پتروشيمي توليد "پلي اتيلن سنگين" و پتروشيمي "پلي پروپيلن" بروجن اشاره کرد و گفت: پروژه پلي پروپيلن اشتغالزايي خوبي در شهرستان ايجاد مي کند و هم اکنون در مرحله ارزيابي سرمايه گذار قرار دارد.

عضو کميسيون مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که در بحث پتروشيمي توليد پلي اتلين سنگين تعلل سرمايه گذار وجود دارد، گفت: به سرمايه گذار تاکيد خواهيم کرد تا تعيين تکليف نمايد در غير اين صورت سرمابه گذار جديدي را وارد پروژه خواهيم ساخت.

وي با اشاره به اين که بحث مجوز و خوراک اتيلن پروژه قطعي است، گفت: طبق قانون دولت ۴۰ درصد مجتمع بايستي پيشرفت فيزيکي داشته باشد تا اجراي خط انتقال آغاز شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۲:۱۹

2 Jan 2020