۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۳۴۹۷۱

واکنش ميراث فرهنگي به حمل آجرها در قلعه تاريخي شهر فرادنبه

رئيس اداره ميراث فرهنگي شهرستان بروجن در واکنش به حمل آجرها در قلعه تاريخي شهر فرادنبه، گفت: در حالي که پيمانکار قصد بارگيري آجرهاي مرمتي متعلق به خودش را داشت عده اي از مردم فرادنبه گمان به حمل آجرهاي اين قلعه تاريخي بردند.
واکنش ميراث فرهنگي به حمل آجرها در قلعه تاريخي شهر فرادنبه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، بهادر نوروزي رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بروجن در واکنش به برخي خبرها که حکايت از بارگيري و حمل آجرهاي مرمتي قلعه تاريخي شهر فرادنبه براي انتقال به شهر ديگري داشت، گفت: پس از مرمت قلعه تاريخي شهر فرادنبه تعدادي از آجرهاي متعلق به شخص پيمانکار در اين قلعه باقي مانده بود.

وي با بيان اينکه آجري از قلعه تاريخي شهر فرادنبه بارگيري نشده است، تصريح کرد: اداره کل ميراث فرهنگي استان مکتوب به پيمانکار اجازه داده بود تا آجرهايي که متعلق به خودش است را از اين قلعه بارگيري کند.

نوروزي با اشاره به اين که آجرهاي باقي مانده متعلق به اداره ميراث فرهنگي نيست، ادامه داد: در پي درخواست مردم شهر فرادنبه از حمل آجرها خودداري شد.

وي گفت: در حالي که پيمانکار قصد بارگيري آجرهاي مرمتي متعلق به خودش را داشت عده اي از مردم فرادنبه گمان به حمل آجرهاي اين قلعه تاريخي بردند.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان بروجن اضافه کرد: بخشي از قلعه تاريخي شهر فرادنبه مرمت شده و ادامه کار نياز به هزينه دارد.

انتهاي پيام126ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۸:۱۸

7 Jan 2020