۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۲۵۴۱
فرمانده تيپ ۴۴ قمر بني هاشم استان:

دفاع از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن وظيفه اصلي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است

فرمانده تيپ ۴۴ حضرت قمر بني هاشم(ع) گفت:سپاه پاسداران با الگو گيري از نقش امام حسين عليه السلام در نبرد عاشورايي و نبرد علوي، پاسداري از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن را وظيفه اصلي خود در اين سازمان مي داند.
دفاع از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن وظيفه اصلي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است
یه گزارش جهانبین نیوز، سردار علي محمد اکبري فرمانده تيپ ۴۴ حضرت قمر بني هاشم(ع) در گفت و گو با زنگ خبر گفت: معنا و مفهوم پاسدار و پاسداري برگرفته از آيات و روايات و بيانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري است و مفهوم عمومي پاسداري اين است که شخص دل در گرو انقلاب اسلامي داشته و پشتيبان مظلوم و مقابله کننده با هر ظلم و ستمي باشد و در مقابل استکبار جهاني بايستد.

وي با بيان اينکه ماموريت سپاه پاسداران صرفا ورود به مباحث امنيتي و نظامي نيست، تصريح کرد: ورود به مباحث مردم ياري، مردم داري، دفاع سازندگي، مسائل داخلي و خارجي و به ويژه ورود به مباحث فرهنگي و مقابله با هرگونه تهديد و فتنه اي جز وظايف اصلي و ماموريت سپاه پاسداران است.

سردار اکبري افزود: بصيرت افزايي آحاد مردم در صحنه هاي مختلف و به ويژه اعضاي بسيج مستضعفين و پاسداران، دشمن شناسي، موقعيت اسلام در جهان، عملکرد نظام مقدس جمهوري اسلامي و تبيين راه امام راحل (ره) و شهداي هشت سال دفاع مقدس جز وظايف ذاتي سپاه پاسداران بوده که در قانون اساسي نيز به آن اشاره شده است.

وي خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامي با تشکيل گروه هاي مردمي و بعد از آن سازمان سپاه پاسداران چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن با الگو گيري از نقش امام حسين عليه السلام در نبرد عاشورايي و نبرد علوي در هر زمينه اي که احساس نياز باشد ورود پيدا کرده و با از خود گذشتي هاي فراوان و جان فشاني ها از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن پاسداري مي کنند.

سردار اکبري تاکيد کرد: اگر امروز انقلاب اسلامي ما از محدوده جغرافيايي جمهوري اسلامي عبور کرده و به تمامي کشورهاي جهان مصادره مي شود مديون از خود گذشتگي ها و ايثار شهداست و اکنون نيز ادامه دهنده راه شهداي هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده تيپ ۴۴ حضرت قمر بني هاشم(ع) گفت: در تمامي وصيت نامه شهدا شاهد هستيم که فرموده اند؛ جان خود را فداي انقلاب اسلامي کرده ايم نه فداي خاک و انقلاب اسلامي ما امروز مديون اين جان فشاني ها است.

وي نام گذاري روز ميلاد امام حسين عليه السلام به روز پاسدار را مدالي درخشان توصيف کرد و گفت: نام گذاري روز ميلاد امام حسين عليه السلام به روز پاسدار مدالي زرين و درخشان برگردن تک تک پاسداران انقلاب اسلامي است و خدا را شاکر هستيم که در اين لباس مقدس سربازي که همان لباس سبز پاسداري است خدمت مي کنيم.

سردار اکبري عملکرد خوب اين سازمان را در گرو رضايت مقام معظم رهبري دانست و افزود: کسب رضايت مقام معظم رهبري زمينه ساز رضايت امام زمان (عج) بوده و رضايت امام زمان (عج) رضايت خدا را در بر دارد که بحمدالله توانسته ايم اين رضايت را بدست آوريم.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۸:۵۹

30 Dec 2019