۰
plusresetminus
در جوابيه اداره آب و فاضلاب شهري چهار محال و بختياري دليل عمده قطي آب در مناطق مرتفع شهر سامان عدم همکاري اهالي روستاي هجوار شهر سامان در راستاي انتقال آب به شهر سامان است.
ارسال جوابيه اداره آب و فاضلاب چهار محال و بختياري در خصوص قطعي هاي مکرر آب در نقاط مرتفع شهر سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، در پي درج گزارش خبري بي‌آبي در سامان تشنگي در ماه رمضان را دوچندان کرد/ قطعي سه روزه آب در سامان داد مردم را درآورده است...

درراستاي قطعي هاي مکرر آب در نقاط مرتفع شهرسامان در جوابيه ارسالي به خبرنگار سامان ما اينگونه آمده است: در اين چند روز اخير به دليل گرمي هوا، تعطيلات و به علت حضور مسافران و گردشگران در اين شهرستان شاهد افت فشار و قطعي آب شرب دربرخي از نقاط مرتفع بوده ايم.

شرکت آبفا در راستاي تامين آب ساخت تصفيه خانه تا راه اندازي بخشي از آن و ساخت و انتخاب پيمان کار و آبگير در زمستان سال گذشته اجرايي نموده، تعدادي از اهالي روستاي هجوار شهر سامان مانع اين کار شدند و دليل اين ممانعت تاثير مسائل حريمي است که بر روي ساخت و ساز ها در اين روستا مي گذارد.

جلسات متعددي در فرمانداري، استانداري، حتي وزارت نيرو با حضور شوراي شهر سامان و مسولين گرفته شده، ليکن تا کنون اجازه اي مبني بر اجراي آبگير و خط انتقال آب به اين شرکت داده نشده است لذا با قولي که فرماندار با دستور استاندار دادند به زودي آبگير و خط انتقال و افزايش دبي تصفيه خانه آب شهر سامان هر چه زودتر صورت می پذیرد.

شرکت آب و فاضلاب استان ضمن درخواست از مردم شهر سامان براي صرفه جويي در مصرف آب اين قول مساعد را ميدهد که به محض حل مسئله اجتماعي اين پروژه در کمترين زمان ممکن، پروژه آبگير و اجراي خط انتقال آب را به اتمام برساند.

روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب چهار محال و بختياري

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۱۲

26 Dec 2019