۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۱۸۱۱
فرمانده گردان بيت المقدس بسيج اردل:

بسيج اقتدار، قدرت، نجابت و صلابت مردمي در دفاع از نظام است

فرمانده گردان بيت المقدس حوزه مقاومت بسيج شهري امام علي(ع)شهر اردل گفت: بسيج اقتدار،قدرت،نجابت و صلابت مردمي در دفاع از نظام است که امروز نقطه اميد تمامي دوستداران و مدافعان مسلمانان و مستضعفان جهان مي باشد.
بسيج اقتدار، قدرت، نجابت و صلابت مردمي در دفاع از نظام است
به گزارش جهانبین نیوز، بهرام صالحي اردلي فرمانده گردان بيت المقدس حوزه مقاومت بسيج شهري امام علي (ع) شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت هفته بسيج و ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس گفت: افتخار همه ما اين است که بسيجي هستيم و اين افتخار از مرحوم امام (ره) به ما رسيده است و رحمت خدا به امام که با آن نگاه عميق و ملکوتي خود شجره طيبه بسيج را بوجود آورد و امروز عزت و شرافت ما بسيج است و عزت و شرافتش آنقدر بالاست که همه اقشار خود را منتسب به آن مي دانند.

صالحي با بيان اينکه بسيج کليد طلايي قدرت امت واحده و پيام وحدت براي دفاع همه جانبه امت اسلامي است افزود: بسيج اقتدار،قدرت، نجابت و صلابت مردمي در دفاع از نظام است که امروز نقطه اميد تمامي دوستداران و مدافعان مسلمانان و مستضعفان جهان مي باشد.

وي بيان کرد: امروز اگر در دنيا حرفي براي گفتن داريم مديون تفکر بسيجي است که در راس ان تفکر انديشه امام و رهبري مي باشد و انشالله تا اين تفکر پا برجاست انقلاب اسلامي ايران هميشه سربلند و پيروز خواهد ماند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۳۲

2 Jan 2020