۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۳۶۶۸۱
بيانيه تشکل سياسي فرداي روشن در پاسخ به سخنان ترامپ:

سپاه، پيام آور صلح و دوستي در منطقه/سخنان ترامپ خريداري نداشت

تشکل اسلامي سياسي فرداي روشن دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجن با انتشار بيانيه اي در محکوميت سخنان رئيس جمهور آمريکا نوشت: سپاه با کشيدن جور همه ي مدعيان پرمدعاي مبارزه عليه تروريسم، پيام آور صلح و دوستي در منطقه بوده و به عنوان محور حياتي مبارزه عليه داعش، منجي ملت هاي زير ستم منطقه مي باشد.
سپاه، پيام آور صلح و دوستي در منطقه/سخنان ترامپ خريداري نداشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، تشکل اسلامي سياسي فرداي روشن دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجن با انتشار بيانيه اي اظهارات وقيحانه ترامپ رئيس جمهور آمريکا را محکوم کرد.

در اين بيانيه آمده است:

تشکل اسلامي سياسي فرداي روشن همراه باهمه ي ملت بزرگ ايران ضمن محکوم کردن اين ادعاهاي کذب و صيهونيسم پسند، ذکر چند نکته را در اين رابطه لازم مي داند:

نکته اول اينکه برجام يک توافق نامه ي بين المللي است که به تاييد شوراي امنيت سازمان ملل هم رسيده است ونه آمريکا و نه هيچ کشوري چه کشورهاي حاضر در مذاکرات و چه سايرين نمي توانند خللي در آن وارد آوردند.

صحبت هاي رئيس جمهور ايالات متحده به جز رژيم صهيونيستي و چند کشور عربي، هيچ خريداري در سطح جهاني نداشت و از متن پيام قرائت شده به خوبي هويدا بود که اين صحبت ها صرفا جهت آرام کردن لابي هاي صيهونيسم و عربستان، هيچ پيامد منطقي و تاثير گذار در حوزه روابط بين الملل نخواهد داشت. کما اينکه مسئولان اتحاديه اروپا همان دقايق اول پاسخ دونالد ترامپ را با تاکيد بر پايبندي به برجام دادند.

بر فرض خروج آمريکا از اين توافق، بازهم عدم صداقت آنها و صلح آميز بودن فعاليت ايران که بارها از سوي آژانس تاييد شده را بيشتر از گذشته نشان خواهد داد. عملکرد صحيح ومنطقي دستگاه ديپلماسي کشورمان باعث ايجاد يک همگرايي و اتفاق در بين همه ي کشورهاي طرف مذاکره کننده شده است که شديدا به آمريکا در رابطه با پيامد هاي خروج از برجام را هشدار داده و خواستار پايبندي به آن شده اند.

نکته مهم و اساسي اما امنيت ملي و توانمندي دفاعي کشورمان مي باشد که به هيچ عنوان قابل معامله نبوده و نيست. ملت شريف ايران با تمام توان خود همراه و همگام با نيروهاي نظامي که يد واحده اي در حفظ کيان و امنيت کشور و ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي مي باشد، بوده و با تحريم و قرار دادن در ليست هاي واهي فرمايشي تروريست از اعتبار نيروهاي نظامي به خصوص سپاه پاسداران که با حضور مستمر در نبرد با فرزند نامشروع استکبار و عربستان يعني داعش و نيروهاي تندرو منطقه، اندکي از اعتبار و محبوبيت حافظان امنيت کشور کاسته نخواهد شد.

سپاه با کشيدن جورهمه ي مدعيان پرمدعاي مبارزه عليه تروريسم، پيام آور صلح و دوستي در منطقه بوده و به عنوان محور حياتي مبارزه عليه داعش، منجي ملت هاي زير ستم منطقه مي باشد. ايران نشان داده است که نه تنها از تروريسم حمايت نمي کند بلکه هميشه با تروريسم مبارزه کرده و هزينه هاي بسياري در اين راه متحمل شده است.

نکته سوم اينکه اشاره ناشيانه رئيس جمهور ايالات متحده آمريکا به نام جعلي خليج ع ر ب ي اين موضوع را نشان مي دهد که نه تنها ايشان بايد جغرافيا و تاريخ بخواند بلکه اين خودش خدمتي براي کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس ديگر کارساز نيست و به فکر خدمت ديگري باشد.

براي اين که بيان اين موضوع اين قدر مضحک است که دلايل اثبات آن نياز به تکرار مکرر ندارد و کافي است ديداري از گورستان سربازان آمريکايي کشته شده در خليج فارس که قرباني زياده خواهي هاي دولتمردان ادوار گذشته اين کشور شده اند، داشته و چند خط نوشته ي سنگ قبر آنان را بخواند تا از اين توهم خارج گردد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۶:۲۴

29 Dec 2019