۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۱۲۶۴۱

افتتاح نخستین کلینیک تخصصی مددکاری اجتماعی در سامان

اولین کلینیک مددکاری اجتماعی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان سامان افتتاح شد.
افتتاح نخستین کلینیک تخصصی مددکاری اجتماعی در سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، اولین کلینیک مددکاری اجتماعی شهرستان سامان با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان، فرماندار و مسئولین شهرستانی امروز صبح افتتاح گردید.

خانم عسگری رئیس سازمان بهزیستی شهرستان با تشریح وظایف این کلینیک اظهار داشت: این کلینیک با هدف ارائه خدمات مددکاری اجتماعی در سطوح فردی، گروهی و جامعه، تسهیل در ارتباط با منابع اجتماعی، برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت های آموزشی برای جوامع هدف در راستای توانمند سازی و ارتقاء اجتماعی و بهبود شرایط زندگی مشغول به فعالیت می شود.

وی در ادامه افزود: این فعالیتهای اجتماعی به بخش خصوصی واگذار می شود تا از توان متخصصین بخش خصوصی با نظارت بهزیستی در زمینه های مددکاری اجتماعی و مشاوره تخصصی و فرهنگ سازی و کمک به جامعه هدف شهرستان استفاده شود.

عسکری با اشاره به خدمات ارائه شده در این کلینیک بیان کرد: کلینیک مددکاری اجتماعی آوای نو به افراد تحت پوشش، زنان بی سرپرست، ایتام، دوقلوها و سه قلوهایی که شرایط خاص دارند، افراد زیر ۵۰ سال از کار افتاده که شرایط کار ندارند ارائه خدمات ارائه خدمت می دهد.

در این مراسم فرماندار جدید سامان با تقدیر و تشکر از رییس سازمان بهزیستی شهرستان و مسئولین، برپایی این کلینیک را قدم بزرگی در خدمت به اقشار بی بضاعت شهرستان دانست.

شایان ذکر است این کلینیک با فعالیت چندین متخصص مددکار اجتماعی و روانشناس با برگزاری کارگاه های آموزشی، واحد مشاوره روانشناسی و مدد کاری اجتماعی به جامعه هدف مشغول به کار شد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۵:۱۳

1 Feb 2020