۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۶۰۹۶
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

غدير خم روز رسوايي دشمن و آزمون بزرگ ولايت مداري است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: ما بايد بتوانيم پيام غدير را نيز به‌مانند عاشورا به تمام شيعيان و مسلمان جهان برسانيم زيرا غدير روز عهد و پيمان با ولايت و يادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوايي دشمن و آزمون بزرگ ولايت مداري است.
غدير خم روز رسوايي دشمن و آزمون بزرگ ولايت مداري است
به گزارش جهانبین نیوز، موسي انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار با تبريک آغاز دهه امامت و ولايت از بازسازي واقعه عظيم روز غدير براي دومين بار در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: تعظيم اين روز عظيم و تاريخي که در مکتب شيعه به عيد الله‌اکبر معروف است واجب است و بايد پيام آن نيز به تمام مسلمان جهان رسانده شود.
 
وي ادامه داد: غدير يکي از مهم‌ترين و تأثيرگذارترين حوادث تاريخ صدر اسلام است که طبق نص صريح قرآن با کل مأموريت رسالت پيامبر برابر است اما گاها ديده مي‌شود که در انتقال مفاهيم و پيام اين حادثه باعظمت تاريخي در کشورمان کوتاهي مي‌شود.
 
انصاري افزود: از آنجايي‌که دشمنان اسلام در پي اين امر هستند که به ارزش‌ها و اصول انقلاب ما آسيب برسانند، ما نيز نبايد اجازه چنين امري را بدهيم و وظيفه‌ داريم با انتقال پيام درست وقايع تاريخي در صدر اسلام چهره حقيقي اسلام و خباثت‌هاي دشمنان را معرفي کنيم.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان هدف از بازسازي اين واقعه بزرگ را رساندن پيام غدير به آيندگان بيان کرد و گفت: ما بايد بتوانيم با چنين برنامه‌هايي پيام غدير را نيز به‌مانند عاشورا به تمام شيعيان و مسلمان جهان برسانيم زيرا غدير روز عهد و پيمان با ولايت و يادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوايي دشمن و آزمون بزرگ ولايت مداري است.
 
وي بابيان اينکه بازسازي واقعه تاريخي غدير خم هفدهم شهريورماه ساعت 9 صبح در پارک قلمستان و ساحل رودخانه شهر فارسان برگزار مي‌شود افزود: از همه علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت جهت بازديد از اين نمايش بازسازي و باز روايي واقعه تاريخي غدير خم دعوت به عمل مي‌آيد.
 
انصاری در پايان هدف از بازسازي واقع غدير را آشنايي بيشتر اقشار مختلف مردم با واقعه غدير و اتفاقات رخ‌داده در آن عنوان کرد و ادامه داد: متأسفانه ما به‌عنوان شيعيان علي ابن ابي‌طالب (ع) هنوز خطبه پيامبر اکرم (ص) در روز غدير خم را خوب مطالعه نکرده‌ايم وعده‌اي از اتفاقات پيش‌آمده در واقعه غدير اطلاعي ندارند که هرکدام آن‌ها مهر تأييدي بر امامت و ولايت اميرالمؤمنين علي (ع) و حقانيت شيعيان است.

انتهاي پيام/590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۵۳

29 Dec 2019