۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۴۰۳۶
معاون منابع نیروی انسانی استاندار:

ضرورت فعال شدن گروه‌های استعدادیاب در چهارمحال و بختیاری

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای استعدادهای فراوانی است، گفت: فعال شدن گروه‌های استعدادیاب در استان یک ضرورت است.
ضرورت فعال شدن گروه‌های استعدادیاب در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، سیامک سلیمانی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: مسئولیت‌ها مدام در حال تغییر و جابه جایی است و باید هم چنین باشد و این مهم است که ایفای مسئولیت در راستای رضای الهی و مخلوق وی باشد.

وی، رسیدگی به امور مردم را از بزرگترین نعمت‌ها دانست و گفت: در مکتب ما مسئولیت امانت و وسیله خدمتگزاری و فلسفه وجودی آن احقاق حقوق مردم و دفع باطل است.

سلیمانی با بیان اینکه مسئولیت‌ها اعتباری و موقتی است، افزود: خدمت کردن به مردم توفیق کمی نیست و افرادی که به آن‌ها مسئولیت واگذار می‎شود باید قدر این نعمت را بدانند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه این استان در ورزش کشور، تصریح کرد: ورزش در استان ما چنان که مسئولان انتظار دارند رشد نکرده و بسیاری از هیئت‌های ورزشی با مشکلات مالی بسیاری روبرو هستند.

سلیمانی بر ضرورت فعال شدن گروه‌های استعدادیاب در استان تاکید کرد و گفت: در روستاهای استان استعدادهای بسیاری وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه شود موجیبات رشد و تعای کشور را فراهم می‎کند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۲۸

29 Dec 2019