۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۲۴۲۰۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

چاپ 30 کتاب با موضوع دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از چاپ 30 کتاب با موضوع دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت کنگره ملی شهدای استان در استان خبر داد.
چاپ 30 کتاب با موضوع دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد کارگران در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: تاکنون ۱۱۰ کتاب با موضوعات شهادت، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در استان چاپ شده است که تا زمان برگزاری کنگره شهدا، ۳۰ مورد دیگر به چاپ خواهد رسید.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای چاپ و نشر این کتب گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز برای هر کتاب یک صد میلیون ریال برآورد شده که در حال تامین اعتبار است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که ناشران و نویسندگان استان را در حوزه دفاع مقدس چطور ارزیابی می‌کنید؟، بیان کرد: نویسندگان استانی فعالیت های چشم گیری در بخش دفاع مقدس داشته اند. در همین راستا می‌توان به کتاب‌های در حال چاپ اشاره کرد، که ۹۰ درصد از نویسندگان ۳۰کتاب‌ در دست چاپ از استان چهارمحال وبختیاری هستند.

کارگران افزود: مردم استان می‌توانند خاطرات و آثار خود را در حوزه دفاع مقدس برای چاپ در قالب ستاد کنگره تحویل دهند که این آثار در کمیته تدوین و نشر مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت تایید برای چاپ ونشر آثار مورد حمایت قرار می‌گیرند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۱:۰۱

14 Jan 2020