۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۰۲۳۶
يادداشت/

توليدات ماهواره‌اي ابزار تخريب ارزش‌هاي ايراني و اسلامي است

هدف ماهواره غرق کردن کانون خانواده در منجلاب غربي است.
توليدات ماهواره‌اي ابزار تخريب ارزش‌هاي ايراني و اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، جمشيد يزداني مدير کانون مقاومت بسج فرهنگيان شهرستان سامان در يادداشتي نوشت:

وقتي با منطق و عقل در مورد پديده‌اي مي‌خواهيم فکر کنيم بايد حتما به صورت منصفانه در مورد آن پديده قضاوت کنيم وقتي صحبت از ماهواره مي‌شود در نگاه اول به اين مسئله پي مي‌بريم و سوال پيش مي‌آيد که آيا اين پديده به‌عنوان يک تکنولوژي واقعا پيشرفته در دنياي امروز لازم است يا لازم نيست؟؟

اين سوالي است که بسياري از انديشمندان در مورد آن مباحث جدي و طاقت‌فرسايي داشته‌اند و نتيجه همه آن مباحث منجربه اين سوال مي‌شود که آيا ماهواره به ضرر بشريت و انسان امروزي است يا به نفع آن؟ که اين سوال خيلي کلي مي‌باشد و جواب شايسته‌اي به آن نمي‌توان داد و اين سوال را طوري ديگر بايد مطرح کرد و آن اينکه اين تکنولوژي و يا همان پديده جديد مضرات و منافع دارد که بايد بررسي شود که آيا ضرر آن بيشتر است يا منفعت آن؟؟

ماهواره ضررهايی براي نسل جوان و خانواده‌هاي ما داشته که براساس آمار، درصد بيشتر طلاق‌هايي که فعلا در جامعه ما رخ مي‌دهد به‌واسطه وجود ماهواره‌ها در منازل است و بي‌ترديد قبح و زشتي مسائل فرهنگي که به‌هيچ‌وجه با فرهنگ ايراني و اسلامي ما سازگار نيست را در پي دارد و خانواده‌هاي ايراني و جوانان بدون اينکه قصدي براي تبعيت از فرهنگ بي‌محتواي غربي داشته باشند، به صورت نامحسوس و ناخودآگاه پيروي از رفتارهاي بي‌پايه غربي که در اين شبکه‌هاي ناهنجار بصورت کودتاي خزنده فرهنگي بنيال، ريشه اصالت‌هاي خانوادگي ما را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهند.

تا زماني که فرهنگ صحيح استفاده از تکنولوژي جديد مثل ماهواره ايجاد شود و خانواده‌ها اشراف کامل به اين موضوع پيدا نکنند وجود ماهواره در منازل جز سيم خطرناک فرهنگي و اخلاقي در خانواده چيزي بيش نيست.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۰۷

29 Dec 2019