۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۱۶۳۸۶

در راهپیمایی روز جهانی قدس عزم راسخ خود را در حمایت از خط مقاومت اعلام می‌داریم

آموزش و پرورش شهرستان اردل همزمان با فرا رسیدن روز قدس با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده ی همکاران و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.
در راهپیمایی روز جهانی قدس عزم راسخ خود را در حمایت از خط مقاومت اعلام می‌داریم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه در این بیانیه آمده است: رژیم وحشی صهیونیستی این بار نیز در ماه مبارک رمضان با سوء استفاده از شرایط حاکم بر منطقه و با حمایت قدرت های استکباری، فجیع ترین و دل خراشترین جنایات را علیه مردم روزه دار و بی دفاع غزه انجام می دهد و صدها نفر انسان بی گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند را کشته و یا مجروح می نماید. و بطور وحشیانه خانه و کاشانه مردم و حتی مساجد را بمب باران و تخریب می کند.

حقیقت این است که جنایات رژیم آدمکش صهیونیستی در فلسطین و خصوصاً در غزه و جنایات تروریست های اجیر شده در عراق و سوریه، همگی مجموعه ای به هم پیوسته از مکر و توطئه دشمنان قسم خورده اسلام به سرکردگی آمریکای جنایت کار است که به خیال خام خود می خواهند ملت های مسلمان را تسلیم خواسته های نامشروع و شیطانی خود نمایند و خط مقاومت را که رمز پیروزی امت اسلام بر شیاطین است بشکنند .

زهی خیال باطل که مکر خدا بالاترین مکرهاست و ملت های مسلمان به یاری پروردگار و در سایه هوشیاری و بیداری اسلامی، تمام این توطئه ها را خنثی و از این مصائب و مشکلات فرصتی برای قوی تر شدن خواهند ساخت و هر روز عرصه را بر سردمداران استکبار و رژیم صهیونیستی خود تنگ تر خواهند نمود.

کارکنان و دانش آموزان شهرستان اردل چون همیشه در کنار مردم مظلوم و مقاوم غزه و سایر سرزمین های اسلامی از جمله عراق و سوریه خواهند بود و با محکوم کردن جنایت جنایتکاران توسط صهیونیست ها یا تروریست های داعشی و امثال آن، همه مسلمانان را به هوشیاری و استقامت هر چه بیشتر در برابر این مسائل فرا می خوانند و انشاء الله با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزم راسخ خود را در دفاع از اسلام و خط مقاومت تا پیروزی نهایی بر شیاطین اعلام خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۱:۴۹

29 Dec 2019