۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۶۴۵۶
يادگار 8 سال دفاع مقدس :

انقلاب اسلامي برگرفته از مکتب حسيني است

علي بابا انصاري گفت:شهداي ايران اسلامي به تاسي از مکتب امام حسين(ع) به دفاع از دين اسلام و قرآن پرداختند ودر اين راه عزتمندانه به شهادت رسيدند.
انقلاب اسلامي برگرفته از مکتب حسيني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي بابا انصاري از يادگاران هشت سال دفاع مقدس در چهاردهمين يادواره شهداي هيئت علي اصغر (ع) و شهداي شهر اردل که با محوريت شهيد فرود رئيسي و باحضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و جمعي از مسئولان در مسجد جامع اين شهر برگزار شد ضمن تسليت ايام محرم و عزداراي سرور و سالار شهيدان، اظهار کرد: انقلاب اسلامي برگرفته از فرهنگ عظيم تاسوعا و عاشورا است.

انصاري افزود: اين تأثيرپذيري سبب پويايي، بالندگي و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي در تمام عرصه ها ملي و بين المللي شده است.

وي با اشاره به تاثير فرهنگ عاشورا در دوران دفاع مقدس، گفت: شهداي ايران اسلامي به تاسي از فرهنگ غني عاشورا به دفاع از دين اسلام و قرآن پرداختند ودر اين راه عزتمندانه به شهادت رسيدند.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حرکت در مسير شهدا سبب سعادت انسان شده و رمز ماندگاري و پايداري انقلاب اسلامي مي شود.

انصاري در پايان مهمترين مشخصه شهداي هشت سال دفاع مقدس را ولايتمداري دانست وگفت :شهداي ايران اسلامي با فرمان امام خميني (ره) به جنگ و نبرد با دشمن رفتند و نگذاشتند به ارزش ها وآرمان هاي مردم آسيبي وارد شود.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۰:۳۹

29 Dec 2019