۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۲۰۵۱۶
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی استان از افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه راه و شهرسازی در ایام االله دهه مبارک فجر در استان خبر داد.
افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دهه فجر
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، قاسم قاسمی در جلسه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ۲۹ پروژه راه و شهرسازی در دهه مبارک فجر آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی این پروژه‌ها صورت گرفته و پروژه‌هایی که قرار است مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح کنند، پیشنهاد شده است.

وی بهسازی و آسفالت و روکش راه های روستایی جمعاً بطول ۵۳.۸ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۱ هزار و ۵۴۰ میلیون ریال را از پروژههای آماده افتتاح دهه مبارک فجر عنوان کرد.

قاسمی با اشاره به مهمترین لیست افتتاحیه ها در بخش راه از جمله احداث باند دوم پلیس راه شهرکرد- بروجن ، شهرکرد وردنجان ، بروجن – لردگان ، چلگرد- فارسان، شهرکرد – هفشجان ، پلیس راه ناغان و سورشجان – فارسان بطول ۵۱ کیلومتر افزود : این مهم با اعتباری بالغ بر ۳۹۸ هزار میلیون ریال انجام گرفته است.

وی افتتاح پروژههای مسکن مهر در دهه فجر را از دیگر برنامهها برشمرد و افزود : بهرهبرداری از یک هزار و ۹۸ واحد مسکن مهر و همچنین روکش آسفالت۱۷۴ کیلومتر از راههای اصلی و فرعی با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ هزار میلیون ریال از دیگر برنامهها است.

مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام افتتاح فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، سالن بحران چند منظوره فرادنبه فرهنگسرای چلگرد (قسمت اداری) وسالن تیراندازی لردگان (قسمت اداری) با اعتبار۱۷۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد : کلنگ زنی ساختمان فرمانداری بن و نیز ساختمان دارایی سامان از پروژه های آماده کلنگ زنی در این ایام می باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۴:۲۲

25 Jan 2020