۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۱۵۰۶
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان:

۹۸ درصد از اراضی شهرکهای صنعتی استان دارای سند مالکیت شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: سند مالکیت یک ناحیه صنعتی و توسعه یک شهرک صنعتی و در مجموع ۱۴۴۸۴ هكتار اخذ که با این اقدام ۹۸% زمین های شهرکهای صنعتی استان دارای سند مالکیت شد.
۹۸ درصد از اراضی شهرکهای صنعتی استان دارای سند مالکیت شد
به گزارش جهانبین نیوز به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری و با توجه به اخذ سند مالکیت برای یک ناحیه و توسعه یک شهرک صنعتی در استان ،نزدیک به ۹۸% از اراضی شهرکهای صنعتی استان درای سند مالکیت شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبرگفت: در آستانه نوروز پارسی که مزین است به نام بانو فاطمه زهرا (س) و با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم این شرکت ، سند مالکیت یک ناحیه صنعتی و توسعه یک شهرک صنعتی و در مجموع ۱۴۴۸۴ هكتار اخذ که با این اقدام ۹۸% زمین های شهرکهای صنعتی استان دارای سند مالکیت شد.

رضا گنجی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها و بر اساس شاخص مصوب ،اخذ سند مالکیت برای اين ميزان مساحت زمین نسبت به برنامه مصوب شركت براي اخذ اسناد در سال ۱۳۹۳ حدوداً ۲۴ % رشد را نشان مي دهد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار کرد: با اخذ اسناد مالكيت مذكور واحدهاي صنعتي مي توانند نسبت به دريافت سند مالكيت محل اجراي طرح و يا ترهين محل اجراي طرح نزد بانكهاي عامل جهت دريافت تسهيلات بانكي اقدام نمايند.

وی گفت: این شرکت علاوه بر تامین امکانات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی ، حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری را از اولویتهای کاری خود قرارداده است.

گنجی در پایان افزود: قراردادهای مربوط به تخصیص زمین در شهرکهای صنعتی هم ردیف اسناد رسمی است و بانک ها می توانند این اسناد را پذیرفته و تسهیلات اعتباری و حقوقی مربوط به اسناد رسمی را در خصوص این قراردادها اعمال کنند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۴:۴۹

26 Dec 2019