۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۹۵۱۶
شهرستان فارسان

فضاهاي ورزشي جوابگوي نيازهاي جوانان اين شهرستان نيست

اگر بخواهيم زمينه‌هاي مناسب براي پر کردن اوقات فراغت جوانان را در جامعه فراهم کنيم بايد بهترين سرمايه‌گذاري‌ها را روي فضاهاي ورزشي داشته باشيم اما در شرايط کنوني، فضاهاي ورزشي جوابگوي نيازهاي جوانان شهرستان فارسان نيست.
فضاهاي ورزشي جوابگوي نيازهاي جوانان اين شهرستان نيست
به گزارش جهانبین نیوز، رهبر معظم انقلاب همواره جوانان را به تحصيل، تهذيب و ورزش توصيه مي‌کنند. تأکيدات رهبري در ورزش نشان از اهميت بالاي ورزش در بين اقشار مختلف جامعه دارد با توجه به ظرفيت‌هاي ورزشي در شهرستان، توسعه فضاهاي ورزشي امري بسيار مهم و حائز اهميت براي جوانان است، کمبود امکانات ورزشي در شهر و روستا، اين شهرستان را از فعاليت‌هاي ورزشي و فرهنگي بي‌نصيب کرده است.

نبود امکانات در اين شهرستان به‌عنوان سدي در برابر پيشرفت جوانان علاقه‌مند به ورزش محسوب مي‌شود.
 
مدير باشگاه فوتبال شهيد همت فارسان گفت: اين شهرستان در زمينه‌هاي ورزشي استعدادهاي بالقوه‌اي دارد که متأسفانه زيرساخت‌هاي لازم و موردنياز در منطقه وجود ندارد که اين امر کمي براي جوانان سخت و دشوار است، مسئولين بايستي دست‌به‌دست هم دهند تا موقعيت و جايگاه ورزشي جوانان شهرستان را ارتقاء بخشند.
 
علي حيدري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: جوانان و نوجوانان سرمايه‌هاي اجتماعي و آينده‌سازان شهرستان و کشور هستند و بايد به اين عزيزان توجه ويژه داشته باشيم که با دادن بسته‌هاي تشويقي و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها از آسيب‌هاي اجتماعي آينده جلوگيري شود.
 
وي بابيان اينکه امروز بحث غني‌سازي اوقات فراغت جوانان از اهميت خاصي برخوردار است اضافه کرد: برنامه‌هاي اوقات فراغت بايد بر اساس نيازسنجي، علاقه‌مندي و مشارکت خود جوانان و دانش آموزان در حوزه‌هاي مختلف برنامه‌ريزي شود.

وي با اشاره به فصل تابستان و تعطيلي مدارس، بر پر کردن اوقات فراغت جوانان در عين هدفمند بودن آن تأکيد کرد و گفت: موضوع اوقات فراغت از موضوعات بسيار مهم بوده و از مسئولين شهرستاني درخواست مي‌شود که با هماهنگي برنامه‌هاي خود با کميته اوقات فراغت مديريت بهينه در جهت بهبود و توسعه شهرستان گام بردارند.
 
وي تصريح کرد: تجربه نشان داده که استفاده از امکانات ورزشي اولين انتخاب خانواده‌ها براي پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود بوده است.
 
فضاهاي ورزشي جوابگوي نيازهاي جوانان اين شهرستان نيست
 
اگر بخواهيم زمينه‌هاي مناسب براي پر کردن اوقات فراغت جوانان را در جامعه فراهم کنيم بايد بهترين سرمايه‌گذاري‌ها را روي فضاهاي ورزشي داشته باشيم اما در شرايط کنوني، فضاهاي ورزشي جوابگوي نيازهاي جوانان اين شهرستان نيست.
 
مسئول باشگاه فوتبال شهيد همت گفت: محروميت ورزشي شهر يکي از مشکلات اين شهراست که جوان‌هاي ورزشکار را دلسرد کرده چراکه نخستين دغدغه ورزشکاران اين شهر نبود سالن ورزشي مناسب و کمبود سرانه فضاي ورزشي در شهر است.
 
در بسياري از روستاها اين شهرستان فضاهاي ورزشي وجود ندارد
 
 وي اظهار داشت: در بسياري از روستاها فضاهاي ورزشي وجود ندارد و باوجود انواع وعده‌ها هنوز سرانه ورزشي موجود اين مناطق مطلوب نيست و با استانداردهاي موجود فاصله زيادي دارد.
 
وي بيان داشت: کمبود فضاها و امکانات ورزشي به‌عنوان يکي از مهم‌ترين معضلات موجود در روستاهاي شهرستان به شمار مي‌رود و به‌وضوح مي‌توان اين مشکل و تأثير مستقيم آن را بر مهاجرت به شهرها مشاهده کرد.
 
 وي در پايان گفت: روستاييان با توجه به پيشرفت فناوري، انتظار دارند بتوانند در محيطي زندگي کنند که علاوه بر وجود امکانات اوليه، سطح خدمت‌رساني افزايش يابد و امکانات رفاهي و ورزشي در روستاها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۰:۵۰

29 Dec 2019