۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۲۹۸۹۶
در اولين جشنواره ملي توليد کتاب رضوي:

منتخبين جشنواره توليد آثار رضوي معرفي شدند

آثار هنري و ادبي هشت نفر از مربيان و اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري رونمايي شد.
منتخبين جشنواره توليد آثار رضوي معرفي شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مشکات برين منتخبين جشنواره ملي توليد کتاب رضوي با حضور مسوولان کشوري و استاني در بيستمين روز از مردادماه 95 معرفي شدند.

بر اساس اين گزارش 210 اثر از سراسر کشور به به دبير خانه اين جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري ارسال شد که توسط داوران مورد داوري قرار گرفت و در دو بخش کتاب‌هاي چاپ شده و کتاب‌هاي آماده چاپ معرفي شد.

در اين جشنواره 14 عنوان کتاب آماده چاپ رونمايي شد و از هر عنوان 2 هزار نسخه چاپ و در مجموع 28 هزار نسخه از اين کتب در کشور توزيع خواهد شد که از اين ميان 6 عنوان از اين کتابها متعلق به مربيان و اعضاي کانون استان بود.

 فاطمه صالحي با  داستان کودک "نصيحت ننه ماهي" با تصوير گري نوشين فرهادي، معصومه مهري قهفرخي با مجموعه شعر کودک "گنبد خورشيد" با تصوير گري اشرف کلاهي، شعله ايل بيگي پور با مجموعه شعر کودک "بوي سيب استجابت" و با تصوير گري نوشين فرهادي، امير رضا نظري با داستان کودک "هديه" با تصوير گري نوشين فرهادي و ليلا جعفري  قهفرخي با مجموعه شعر کودک " زائر بهار" با تصوير گري سميه حيدري از جمله آثار چاپ شده در اين جشنواره محسوب مي شود. 

گفتني است ريحانه کيواني مسوول مرکز هفشجان با داستان " خط اول، خط آخر" رتبه ي سوم بخش کتابهاي آماده چاپ  در اين جشنواره را به خود اختصاص داد.

طيبه شاماني، حميدرضا شاه آبادي، مجيد ملا محمدي و محدثه داوردي نيز از برگزيدگان ديگر اين جشنواره بودند.

اين جشنواره به مناسبت سالروز ميلاد امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و بزرگداشت شاهچراغ با هدف گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري و مذهبي مرتبط با سيره نبوي به ويژه سيره امام رضا (ع)، کمک به انتشار آثار نويسندگان و پرداختن به موضوع‌هاي مختلف در مورد زندگي امام رضا (ع) برگزار شده است.


انتهاي پيام1022ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۰۷

26 Dec 2019