۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۲۱۸۷۶

برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته سلامت

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری، برنامه های این سازمان به مناسبت هفته سلامت در شهرستان های نه گانه استان را اعلام کرد.
برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال  و بختیاری به مناسبت هفته سلامت
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ دوم پاسدار مهراب شفیعی، با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به آحاد جامعه در عرصه بهداشت، درمان و سلامت، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان، همزمان با هفته سلامت، برنامه های متعددی در شهرستان های مختلف اجرا می کند. وی، افزود: تیم های بهداشتی درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی در تاریخ دوم و پنجم اردیبهشت به مناطق محروم و کم برخوردار چهارمحال و بختیاری در شهرستان های لردگان و فارسان اعزام می شوند.

شفیعی، ادامه داد: برپایی خیمه های سلامت در میعادگاه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرهای شهرکرد، فارسان، لردگان، بن و بروجن ، دومین برنامه های سازمان بسیج پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در هفته سلامت است که در طول سال نیز اجرا می گردد و در این خیمه ها، غربالگری،سنجش فشار و قندخون نمازگزاران محترم صورت می پذیرد.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان، یادآور شد: ویزیت رایگان بیماران در مطب شخصی پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی در طول هفته سلامت به همت کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرکرد انجام می شود.

شفیعی، ارائه سخنرانی آموزشی در مدارس پیرامون فوائد سبک تغذیه مناسب و ارتقای سطح سلامت فردی و اجتماعی را از دیگر برنامه های هفته سلامت عنوان کرد که اول اردی بهشت با اعزام کارشناسان مرکز بسیج جامعه پزشکی استان برگزار می گردد.

وی، اضافه کرد: پزشکان و پیراپزشکان عضو حلقه های صالحین نیز با هدف گرامیداشت هفته سلامت و ارتقای آمادگی جسمانی خویش، در نخستین روز اردی بهشت، به قله جهانبین صعود می کنند.

گفتنی است: از فعالان خیمه های سلامت نیز ، ششم اردی بهشت طی همایشی در مرکز بسیج جامعه پزشکی استان تقدیر می شود.



انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۴:۴۳

15 Feb 2020