۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۳۰۸۷۶
امام جمعه باباحیدر گفت:

رهبر معظم انقلاب اسلامي فتنه اي که درحال شکل گيري بود در نطفه خفه کرد

امام جمعه بخش باباحيدر به مقام ولايت به عنوان يک نعمت وموهبت الهي بزرگ اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با موضعگيري بجا و توصيه حکيمانه خود به يکي ازحاميان ولايت،فتنه اي که در حال شکل گيري بود در نطفه خفه کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامي فتنه اي که درحال شکل گيري بود در نطفه خفه کرد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محمدباقر ياوري در خطبه هاي اين هفته شهر باباحيدر به هفته احياء امر به  معروف و نهي از منکر اشاره کرد و گفت:امر به معروف و نهي از منکر اساسي ترين اصلي است که ضامن بقاي اجتماع اسلامي است و حسين بن علي (ع) در راه احياي اين فريضه الهي جانش را فدا کرد.

وي افزود: محرم ماهي است که حيات ديني مردم با حضور در مراسم سوگواري و مجالس عزاداري امام حسين (ع)تجديد ميشود و از مسئولين هيات مذهبي وتکيه هاخواست  که باهمدلي وهم زباني با يکديگرمراسم عزاداري وسوگواري اباعبدالله را با شکوه و عظمت برگزار نمايند
.
وي به  مقام ولايت به عنوان يک نعمت وموهبت الهي بزرگ اشاره کرد وگفت: رهبرمعظم انقلاب با موضعگيري بجا و توصيه حکيمانه خود به يکي ازحاميان ولايت،فتنه اي که درحال شکل گيري بود در نطفه خفه کرد.
 
خطيب نمازجمعه باباحيدر هفته نيروي انتظامي راگرامي داشت وافزود:امنيت،بسترزندگي انسان هاست ونيروي انتظامي قوي،قدرتمند،هوشمند و دلسوز در مواقع حساس در ميان مردم ظاهرشده وتوانسته امنيت را با وسعت در مملکت برقرارکند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۳۲

29 Dec 2019