۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۱۶۹۶
شهردار شهرکرد:

خانواده‌ای با آرامش توأم با سلامت در جامعه فرزندان سالم و صالحی را تحویل جامعه می دهد

خانواده‌ای كه نسبت به ایجاد آرامش توأم با سلامت در جامعه ایفای نقش می‌كند می‌تواند فرزندان سالم و صالحی را تحویل جامعه نماید و جامعه متشكل از همین خانواده‌ها است.
خانواده‌ای با آرامش توأم با سلامت در جامعه فرزندان سالم و صالحی را تحویل جامعه می دهد
به گزارش جهانبین نیوز شهردار شهرکرد در مراسم آیین تقدیر از بانوان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد، ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: بانوان بویژه مادران نقش بسیار بالایی در جامعه دارا هستند.

نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: نقش مادران در تشكیل و بنیان خانواده بسیار حائز اهمیت است و جامعه متشكل از همین خانواده‌ها است.

وی ضمن اشاره به مقام و جایگاه والای زنان در دین مبین اسلام گفت: حضرت زهرا (س) نمونه بارز یك انسان و یك زن كامل است و بانوان باید ایشان را الگو خود قرار داده و دنباله‌رو و رهرو راه ایشان باشند.

شهردار شهرکرد در ادامه اذعان کرد: خانواده‌ای كه نسبت به ایجاد آرامش توأم با سلامت در جامعه ایفای نقش می‌كند می‌تواند فرزندان سالم و صالحی را تحویل جامعه نماید و جامعه متشكل از همین خانواده‌ها است.

وی افزود: قطعاً اگر هر خانواده‌ای به مقوله‌های شهری توجه نماید و مسائل و امور شهری را مانند منزل خود پیگیری و رصد نماید در ایجاد شهری سالم و آباد قدم گذاشته است و كار مدیریت شهری آسانتر می‌شود.

غلامیان دهکردی ضمن تقدیر از زحمات بانوان شاغل در شهرداری تصریح كرد: زحمات شما همكاران و بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری قابل تقدیر و تكریم است و زبان از توصیف و بیان همه اقدامات و كارهایی كه توسط شما بانوان انجام می‌شود قاصر است.

وی گفت: شما بانوان علاوه بر محیط كار و اداره در خانواده نیز زحمات زیادی را بر دوش می‌كشید و كانون گرم خانواده مدیون زحمات شما است و قطعاً این زحمات مورد رضایت حضرت حق و كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) خواهد بود.

در پایان این آیین از بانوان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.


انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۳:۵۵

29 Dec 2019