۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۲۶۷۶
امام جمعه شلمزار:

دشمنان مترصد ضربه به اسلام و انقلاب هستند/هزینه های میلیونی مراسم عزا و شادی باید حذف شود

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه مرکز شهرستان کيار اهميت شناخت دشمن، شناخت اهداف دشمن و اقدام عملي و به جا در برابر اقدامات دشمن را متذکر شد
دشمنان مترصد ضربه به اسلام و انقلاب هستند/هزینه های میلیونی مراسم عزا و شادی باید حذف شود
گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار:
حجت الاسلام عباسعلي سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه مرکز شهرستان کيار ضمت دعوت خود و همه ي حاضران به رعايت تقواي الهي خواستار توجه واقعي و بيش از پيش به امور ديني و الهي و معنوي شد.
وي بي توجهي به امور معنوي را عامل اصلي سقوط انسان ها و از بين رفتن انسانيت دانست.
شر دشمن زماني از بين مي رود که دشمن يا اصلاح شود يا نااميد
خطيب جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه شهر شلمزار با اشاره به مهمترين مناسبت هاي پيش رو و اشاره به اهميت هر مناسبت در خصوص لزوم شناخت دشمن و مبارزه با دشمنان مطالبي را ايراد نمود.
وي گفت: روز ۲۴ دي ۱۳۵۸ مقام معظم رهبري از سوي بنيانگذار انقلاب اسلامي به امامت جمعه تهران منصوب شدند در حکم انتصاب مقام معظم رهبري از سوي امام خميني رضوان الله تعالي عليه آمده است: شما را که به حسن سابقه موصوف و در علم و عمل شايسته هستيد به امامت جمعه تهران منصوب مي‌کنم.
امام جمعه شلمزار در ادامه به روز ۲۶ دي ماه سالروز فرار شاه خائن از ميهن اسلامي اشاره کرد و افزود: قيام تاريخي مردم قم در سال ۱۳۵۶ و تداوم آن در شهرهاي ديگر کشور تا آن جا ادامه يافت که در ۲۶دي ۱۳۵۷محمدرضا پهلوي جايي در بين مردم نداشته باشد و مجبور به فرار از کشور شود و عنان امور را به دست بختيار بسپارد که به لطف الهي بختيار هم نتوانست دولت کفر و ظلم را باقي نگه دارد و سلسله شاهنشاهي در ادامه نابود شد.
وي به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبري فرمودند:" مردم قم دشمن را شناختند و به موقع آنچه را بايد انجام مي دادند انجام دادند."
امام جمعه شلمزار افزود: اقدام به موقع بهترين کارهاست و چه بسا در واقعه کربلا اگر مردم مي فهميدند که چه موقع چه کاري را بايد انجام دهند جنايات عليه خاندان رسول الله به وقوع نمي پيوست اما متاسفانه اقدام به موقع صورت نگرفت و برخي مثل حر حين معرکه و برخي مثل سليمان صرد بعد از واقعه به جمع ياران امام پيوستند.
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه با تسليت درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: آيت الله رفسنجاني يار ديرين امام و انقلاب بود اما برخي اختلاف نظر ها باعث شده بود برخي به اين فکر بيافتند که ار اين اختلاف نظرات آقاي هاشمي و مقامام معظم رهبري جهت تضعيف نظام استفاده کنند که بحمدالله با درايت مقام معظم رهبري توطئه ها خنثي شد.
امام جمعه شلمزار در خاتمه با انتقاد شديد از برخي رسوم و رسومات اشتباه در شهرستان که باعث ايجاد مشکلات فراوان براي مردم شده است انتقاد کرد و گفت: کجاي دين کجاي شريعت کجاي قرآن آمده است که براي مراسم عزاي يک فرد بايد ميليومن ها تومان هزينه نواختن ني شود يا براي عروسي ها خرج هاي آنچناني شود؟
وي گفت: در روز قيامت از هر انسان ۴سوال اساسي پرسيده ميشود و واي به حال کسي که نتواند پاسخي درست بدهد.
- عمرت را در چه راهي صرف کردي؟
- جواني ات را در چه راهي صرف کردي؟
- مالت را از چه راهي بدست آوردي
- مالت را در چه راهي صرف کردي؟
وي از صاحبان مال و نفوذ و تريبون و امکانات در شهرسان کيار خواست در راستاي مبارزه با اين پذيذه عزم خود را جزم کنند و همه با هم اقدامي قاطع و البته هماهنگ انجام دهند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۶:۱۸

27 Jan 2020