۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۵۶۴۶
امام جمعه کوهرنگ:

شوراي هماهنگي تبليغات از افکار بلند و آينده نگر امام عظيم الشان نشات مي گيرد

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، گفت: يکي از نهادهايي که بيشترين نقش را در اتحاد و همبستگي انقلابي و اسلامي ميان آحاد ملت ايجاد کرد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بوده است که از افکار بلند و آينده نگر امام عظيم الشان نشات مي‌گيرد.
شوراي هماهنگي تبليغات از افکار بلند و آينده نگر امام عظيم الشان نشات مي گيرد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به منزله نفس ملهمه و وجدان بيدار جامعه انقلابي و ملت متدين ماست که با به ميدان آوردن آحاد ملت شکل گرفت.

وي ضمن يادآوري و گرامي داشت حماسه هاي ملي، مذهبي و بين المللي جهان اسلام و نکوهش و تقبيح جنايت ها و خيانت هاي استکبار جهاني و عوامل داخلي و خارجي اش گفت: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مرکز تحکيم عقائد، تثبيت قلوب مومنين و ناميدي و وحشت دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، گفت: يکي از نهادهايي که بيشترين نقش را در اتحاد و همبستگي انقلابي و اسلامي ميان آحاد ملت ايجاد کرد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بوده است که از افکار بلند و آينده نگر امام عظيم الشان نشات مي‌گيرد.
 
امام جمعه کوهرنگ در ادامه بيان داشت: انقلاب اسلامي هديه مبارک امام صادق (ع) است که به رهبري امام عظيم‌الشان‌مان، گفتمان نوين مديريت جهاني را در تعارض با همه مکاتب غربي و اما نيستي به دنيا هديه کرد، گفتماني که مديريت جهان با رهبري امام زمان (عج) بعهده خواهد داشت.
 
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ بيان داشت: دنيا شاهد وقاحت تمام مدعيان دروغين حقوق بشر و در مبارزه با تروريسم تکفيري سلفي داعش است که مزدوران آنها در سوريه و در مقابل چشم 7 ميليارد انسان سر کودکي بي گناه سوري را از تن جدا مي‌کند و از هيچ تعقيب و توبيخي واهمه ندارند، دنيا بايد به فکر سازمان ملل نويني باشد که بجاي حمايت از مستکبرين و ظالمان باهمه وجود از همه حقوق مظلومين دفاع کند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۹:۲۲

29 Dec 2019