۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۶۰۸۷
مدير آزمايشگاه فني و مکانيک خاک چهارمحال و بختیاری:

مردم در ساخت و سازهاي شخصي، برای ارتقاء فرهنگ کيفيت قدم بردارند

مدير آزمايشگاه فني و مکانيک خاک چهارمحال و بختیاری گفت: مردم در ساخت‌ و سازهاي شخصي خود جهت ارتقاء فرهنگ کنترل کيفي براي سلامت خانواده و بقاي سازه خود قدم بردارند.
مردم در ساخت و سازهاي شخصي، برای ارتقاء فرهنگ کيفيت قدم بردارند
به گزارش جهانبین نیوز، سيد رضا احمديان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: طي جلسه ‌که با فرماندار شهرستان فارسان داشتيم در ارتباط با تعاملات و مراودات بيشتر آزمايشگاه فني و مکانيک خاک وابسته به وزارت راه و شهرسازي مجموعه شهرستان و ادارات و دستگاه‌هاي مختلف موضوع را پيگيري کرديم.

وي در ادامه تصريح کرد: تأکيد بر اين است که مردم در ساخت‌ و سازهاي شخصي خود به اين سمت رو بياورند و از خدمات اين شرکت دولتي بهره‌مند شوند در جهت ارتقاء فرهنگ کنترل کيفي براي سلامت خانواده و بقاي سازه خود قدم بردارند.

احمدیان خاطرنشان کرد: مجموعه کنترل کيفي خاک در حوزه‌هاي مختلف 2 هزار آزمايش را انجام داده است و اين شرکت در شهرستان فارسان نمايندگي دارد و آمادگي خود را جهت ارائه خدماتي چون آسفالت، سازه‌ها، خاک و... براي عزيزان اعلام نموده است.

وي بيان داشت: کنترل کيفي پروژه‌هاي عمراني از مهم‌ترين رسالت‌هاي اين آزمايشگاه‌ها در سراسر کشور است که نماد اصلي ما واحدهاي محلي است.

احمدیان در پايان گفت: در واحدهاي محلي خدماتي ارائه مي‌شود که سهامداران جامعه که مشاوران، پيمانکاران، مردم و همه ذي نفعان از آن برخوردار مي‌شوند که دستگاه‌هاي اجرايي نيز از آن جمله هستند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۱:۵۷

28 Dec 2019