۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۳۳۳۸۷
رئيس جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري:

افزايش 15 درصدي جوجه‌ريزي در مرغداري‌هاي چهارمحال و بختياري

رئيس جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: جوجه‌ريزي در مرغداري‌هاي استان باتوجه به فرارسيدن ايام نوروز، ۱۵ درصد افزايش يافته است.
افزايش 15 درصدي جوجه‌ريزي در مرغداري‌هاي چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر؛ دکتر ذبيح‌الله غريب رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي خريد و ذخيره‌سازي ۳۵۰ تن مرغ منجمد و ۲۰۰ تن گوشت قرمز در استان انجام شده ضمن اينکه تاکنون از اين مقدار ۱۷۳ تن مرغ منجمد و ۳۴ تن گوشت قرمز خريداري و ذخيره‌سازي شده است.

وي، با تأکيد بر اينکه مشکلي از نظر تأمين گوشت در استان وجود ندارد، افزود: از مجموع ۲۰۳ واحد مرغداري استان با ظرفيت ۴ ميليون و ۲۰۰ هزار قطعه جوجه ۱۰۱ واحد با ظرفيت يک ميليون و ۸۰۰ هزار قطعه فعال هستند.

رئيس جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود بيش از ۳۰۰ هزار قطعه جوجه بالاي ۴۲ روز در مرغداري‌هاي استان بيان کرد: در حال حاضر ۶۰۰ تن جوجه آماده عرضه به بازار در استان است.

غريب، نياز روزانه استان به مرغ را ۷۵ تن عنوان و خاطرنشان کرد: روزانه و تا عيد نوروز ۴۰ تا ۴۵ هزار قطعه مرغ در استان آماده کشتار است.

وي با بيان اينکه يک ميليون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه‌ريزي در دي ماه انجام شده است، گفت: در بهمن ماه مجوز يک ميليون و ۸۰ هزار قطعه جوجه ريزي در استان صادر شد که از اين مقدار ۷۵۰ هزار قطعه جوجه ريزي انجام شده که اين نشانگر مازاد توليد گوشت مرغ در استان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۱:۵۰

29 Dec 2019