۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۶۳۵۷
جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد:

دفاع مقدس ستاره درخشان انقلاب اسلامي

جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد گفت: دفاع مقدس ماه شب چهارده و همچون ستاره درخشان در انقلاب اسلامي است.
دفاع مقدس ستاره درخشان انقلاب اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميد يزداني جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به اينکه در آستانه هفته دفاع مقدس و دهه محرم هستيم اظهار کرد: ويژگي هاي خاص و تشابهات زيبايي بين اين دو مولفه وجود دارد در دهه محرم واژه هاي مثل ايثار شهادت، صبر، گذشت، جوانمردي، توحيد و صداقت و... موج مي زند.

یزدانی با بیان اینکه دفاع مقدس همچون ستاره اي در مقابل خورشيد است اذعان داشت: دفاع مقدس سرشار از جانفشاني ها و ايثار است و اين دو مولفه دفاع مقدس و دهه محرم چراغ راهنما و يک مجموعه کامل در سبک زندگي فردي، اجتماعي و ديني ما است و مي توانيم آن را به عنوان الگو قرار دهيم.

وي با اشاره به اينکه جا دارد که در هفته دفاع مقدس مولفه ها را برجسته و تبليغان داشت: باید بتوانیم کاربرد مولفه هايي چون ايثار، گذشت، استقامت و... را در جامعه امروزي عملي کنيم.

يزداني ادامه داد: امروز مولفه‌هایی چون ايثار، گذشت، صبر و استدلال مورد نياز امروز جامعه ما استکه باید آن ها را در جامعه خود ارتقاء دهيم.

وي اذعان داشت: امروز بعضي از اين مولفه ها خيلي کار برد دارد استقامت و ايستادگي از کليدواژه هاي مهم هفته دفاع مقدس و دهه محرم است و ما در صحنه بين الملل به اين ها نياز داريم.

يزداني با بيان اينکه عزت حسيني و عزتمندي رزمندگان ما مولفه هايي است که مي تواند در بين الملل ما را کمک کند عنوان کرد: در مواجه ما با قدرت هاي سلطه گر و سودجو اين مولفه ها کار ساز است همان طور که دفاع مقدس ما را سر بلند بيرون آورده است.

وی بیان داشت: رزمندگان و شهداي ما با تاسي از اين مولفه ها توانستند موفق و سربلند بيرون آيند و ما براي سربلندي از اين ها مديريت جامعه اسلامي و پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي نیاز شديد به اين مولفه ها داريم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۱:۰۸

29 Dec 2019