۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۵۴۵۷
طی حکمی

رئيس دادگستري شهرستان سامان معرفی شد

طی حکمی مصطفي شکاريان به عنوان رئيس دادگستري سامان معرفي شد و از زحمات دلسوزانه امير فتحي تشکر و قدرداني شد.
رئيس دادگستري شهرستان سامان معرفی شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري در مراسم توديع و معارفه رئيس دادگستري شهرستان سامان با اشاره به اينکه هيچ کاري بدون ايمان به خدا ارزشي ندارد، اظهار داشت: خدمت به مردم زماني ارزشمند است که با ايمان به خدا انجام شود.

سيد عبدالله موسوي با بیان اينکه همه نسبت به يکديگر مسئول هستيم و بايد به يکديگر خدمت کنيم، ادامه داد: در حال حاضر دنيا يک دهکده جهاني است که با توجه به پيشرفت تکنولوژي تاثيرگذاري فرهنگي در جامعه زياد است و با توجه به شرايط حاکم بر جامعه بار سنگين بر دوش همه ما قرار دارد.

عمده مشکلات شهرستان سامان رعايت نکردن قوانين توسط گردشگران است

موسوي با بيان اينکه يکي از مشکلات شهرستان سامان عدم رعايت قوانين و مقررات از سوي گردشگران است، تصريح کرد: برنامه ريزي در اين زمنيه بايد صورت گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه رئيس دادگستري جديد شهرستان سامان بايد اجراي قانون، استفاده از رهنمودهاي امام جمعه و تعامل و همکاري با مسئولين سرلوحه کار خود قرار دهد بيان داشت: بايد حرمت مردم را نگاه داريم و با مجرم هم بر خورد قاطع داشته و همزمان با حفظ حرمت اجراي قانون را داشته باشيم.

موسوي با اشاره به اينکه از شوراهاي حل اختلاف حمايت صورت گيرد، بيان داشت: بايد در راستاي ايجاد صلح و سازش در جامعه آموزش و نظارت بر اقدامات شورا هاي حل اختلاف داشته باشيم.

وي با بيان اينکه بايد اقدامات پيشگيرانه در همه امور داشته باشيم، تصريح کرد: اجراي دقيق احکام به صورت سريع و عادلانه بسيار مهم است.

احساس مسئوليت نسبت به مسائل خانوادگي در جامعه نسبت به گذشته کم رنگ شده است

رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري با اشاره بر اينکه به اختلافات خانوادگي، مطالبه مهريه، نفقه و... دقت داشته باشيم، عنوان کرد: چراکه احساس مسئوليت نسبت به مسائل خانوادگي در جامعه نسبت به گذشته کم رنگ شده است.

سيد عبدالله موسوي با اشاره به اينکه اقاي فتحي به مدت ۹ سال رئيس دادگستري بخش و شهرستان سامان بوده است، بيان داشت: حسن خلق، تلاش و کوشش هاي شبانه روزي اقاي فتحي ستودني است.

در پايان از زحمات دلسوزانه امير فتحي تشکر و قدرداني شد و مصطفي شکاريان به عنوان رئيس جديد دادگستري شهرستان سامان منصوب شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۸:۳۴

26 Dec 2019