۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۱۳۴۹۷

دوازده فروردین روز " نه " به طاغوتیان و "آری" به ولایت فقیه است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارسان: در 12فروردين 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتي و طاغوتي و شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي ملت ايران به بار نشست و نظام جمهوري اسلامي ايران استقرار يافت.
دوازده فروردین روز " نه " به طاغوتیان و "آری" به ولایت فقیه است
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا مالکی با تبریک سالروز یوم الله ۱۲ فروردین گفت: پس از آنکه قرنها تئوري جدايي دين از سياست و نظامهاي حکومتي لائيک بردنيا سيطره داشت و قوانين شرعي و الهي امري خصوصي در زندگي مردم تعبير مي شد، در ۱۲فرودين سال ۵۸ نظامي متولد شد که اين نظريه‌ها را در قرن بيستم باطل کرد و حکومت اسلامي را براساس موازين وآموزه‌هاي ديني به منصه ظهور و عمل رساند.

وی افزود: استقرار نظام جمهوري اسلامي در ايران و سرنگوني نظام سلطنتي پهلوي علاوه بر اينکه تحولات داخلي به دنبال داشت، تغييراتي در نظام بين الملل، به ويژه در خاورميانه ايجاد کرد تغييراتي که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود و دشمني آنان را عليه ملت ايران برانگيخت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارسان تصریح کرد: ملت ايران در آغاز دهه چهارم استقرار «استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي» با تجديد پيمان با آرمانهاي امام خميني (ره) معمارکبير انقلاب اسلامي و شهيدان به خون خفته خود بار ديگر بر حفظ اين آرزشها پاي مي‌فشارد و روز «جمهوري اسلامي» را به عنوان يکي از ماندني ترين روزهاي تاريخي اين سرزمين گرامي مي‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردمی که در ۱۲ فروردین سال ۵۸ حماسه آفریدند همواره پشتیبان نظام اسلامی و انقلاب خواهند بود و آن روز همواره به تثبیت ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی رای مثبت دادند.

مالکی گفت: اين روز مقدس، اين يوم الله پر بركت سرآغاز حيات واقعي اسلام در عصر دنيامداران و دنيا پرستان است كه از معنويت و روحانيت گسسته و سعادت خود را در پيروي از اميال و آرزوهاي حيواني خود مي دانند.

انتهای پیام/
مرجع : منطقه آزاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۷:۵۴

16 Feb 2020